ik heb deze maand, anders dan andere dagen voorafgaand aan mijn NOD vanaf mijn eventuele innestelingsdatum (jaja je rekent eens wat) enoooorme borsten! Ook zijn ze erg pijnlijk. de vorige maand had ik dit niet en waren ze wel iets groter maar gewoon zacht en niet zo groot als nu! Zou dit dan een teken zijn? Ik ben nu al een jaar van de pil af bijna.moeten de menstruatietekenen eigenlijk elke maand ongeveer hetzelfde zijn? Weet iemand antwoord? het is weer te spannend!
Het kan inderdaad alle kanten op Ik heb nu al allerlei dingen waardoor ik denk: Zou het dit keer raak zijn? Pfff en het duurt nog wel heel erg lang tot mijn NOD 8) Ik kan niet meer naar de wc sinds gisteren, terwijl ik normaal heeeel makkelijk kan. Heb maagpijn en steekjes in mijn buik. Sinds gisteren steken in mijn borsten. En ben vreselijk moe. Maarja, kan ook nog alle kanten op
Heb heb eigenlijk de laatste 2 cycli van de 9 erg zere borsten gehad.. alsof ze niet van mij waren hahaha en heel vol... helaas betekende het weer niks... groetjes
Bij mij is het ook erg verschillend... Vorige maand had ik ongeveer vanaf de eisprong rugpijn en borsten die voor mijn gevoel super groot waren en zeer pijnlijk!!! Nu heb ik helemaal nergens last van!!!! Zo gaat het bij vaak dus ik weet dat ik niet op die kwaaltjes kan vertrouwen Ik hoop wel dat het bij jullie iets anders betekent hoor...
Ik heb op dit moment precies hetzefde. Grote pijnlijke borsten en duidelijke blauwe aderen er over (wat ik eerder nooit had) Helaas had ik vanavond last van bruinige afscheiding Dus zal wel ongi worden helaas..... Ik hoop voor jou op beter nieuws ! Succes Groeten Mona
he zeg, ja ik weet het eingelijk ook wel... maar mijn temperatuur is ook nog steeds hoog..(op dag 28, ws heb ik cyclus van 30 dagen) er zit niets anders op dan het moeilijke wachten..
Zere borsten waren bij mij de enige symptomen. Normaal had ik altijd zere tepels voor mijn NOD en die had ik nu juist niet. Dus wie weet... Succes in ieder geval.