Bad mode

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rian50, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rian50

rian50 Lid

25 mei 2008
    11
    0
    0
    Hallo,

Ik vraag me af waar ik leuke en betaalbare badmode kan vinden omdat ik eind juni op vakantie ga en ik bang ben dat ik dan niet meer in mijn oude bikini pas ( ik pas nu al mijn bh's niet meer en ik ben bijna 10 weken zwanger)

Dus wie weet een leuke en betaalbare winkel?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    Ik heb een leuke tankini gekocht van noppies.. maar ik ga sowieso al niet in bikini..:)
    Anders mis. een cupmaat groter pakken? gewoon ff lekker gaan passen bij de hunkemuller ofzo?
    succes ermee

3. rian50

rian50 Lid

25 mei 2008
    11
    0
    0
    Kan je dit merk dan ook kopen in de winkel?

( ken t merk namelijk niet)

4. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    haai, ik heb een mooi badpak bij de hema gekocht zwart met witte stippen, niet zo'n saaie maar best een beetje sexy, neem aan dat deze voor de eerste periode wel meerekt! en verder zou ik gewoon een maatje groter bikini kopen een mooi buikje is niet lelijk ;) ik weet ook nog niet wat ik doe we gaan over ongeveer 7/8 weken op vakantie ben benieuwd hoe groot mijn buikje dan al is? succes ermee :)

5. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi,

Kijk eens wat rond op de bekende online shops hele leuke badmode voor redelijke prijzen.

Liefs
    Sil

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Ik kocht een zwangerschapsbadpak bij de C&A voor maar 25€ . en die is echt niet lelijk hoor!

7. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik heb ook moeite met vinden van een leuke bikini of tankini ik ga namelijk begin juli op vakantie en ben dan 24 weken. Heb al verschillende aan gehad, maar die zaten niet, nog even verder zoeken dus c&a was ik zelf nog niet geweest dus daar kan ik nog even kijken.

Ik heb nog wel een internet site voor je, maar die vind ik nog al prijzig kijk maar is.

http://www.lingerievoortwee.nl/

liefs Shannen

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    ja noppies is een positiekledingmerk, in verschillende winkels te vinden. Ik heb hem in belgie gekoccht, tis ff zoeken..:)

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb een positiebadpak gekocht bij Prenatal voor 22,50. Een bruine met een versierseltje erop. Niet onwijs sexy ofzo, maar dat voel ik me nu ook niet haha. Maar ga gewoon eens kijken bij babyspeciaalzaken, de hema, h&m. c&a etc.

10. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb een hele leuke zwangerschaps bikinie bij de prenatal weg voor 7,50

11. Daantje6475

Daantje6475 Nieuw lid

27 mei 2008
    2
    0
    0
    Toerisme
    Amstelveen
    Ik heb destijds (mijn zoontje is nu alweer bijna 2) mijn tankini gekocht via http://www.lingerievoortwee.nl. Mijn tankini was toen 80 euro, maar tegenwoordig verkopen ze ook hele leuke voor 65 euro.

Ik raad je wel aan om een tankini te kopen, hoor. Deze beschermen de dunne huid van je buik en rekken lekker mee gedurende de zwangerschap. Ik draag de mijne nog steeds, omdat mijn buik behoorlijk wat "schade" heeft opgelopen tijdens de zwangerschap. Het was de investering voor mij dus meer dan waard...

12. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Bij prenatal heb ik een badpak gekocht voor 19,95 .
    Er zijn 2 kleuren zwart en groen .Zit erg lekker .

Deel Deze Pagina