elke keer die hoofdpijnin de laaste week van de cyclus wat doe jij eraan

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik kan er echt knetter en sagie van worden hevige hoofdpijn in de laatste week van cyclus ( dan weet ik vrijwel zeker dat mijn nod zeker komt )

ik heb er zelf speciale hoofdpijn tabletten voor maar die helpen ook net een uurtje en vaak houd het wel een dag aan al dan niet langer.

art kan niet veel voor mijn doen ,,ja dat hoor bij je krijg je dan te horen, ja leuk voor mij denk ik dan :(

hebben jullie nog tips voor mij om de pijn een beetje te verzachten zodat mijn dag niet verpest wordt.

xx

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    uhmm nee ik heb dit ook altijd, en ben dan ook zeker niet te genieten haha gewoon paracetamol pakken en rustig aan doen meer doe ik ok niet

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik heb dat ook. Toen ik 4 jaar geleden nog aan de pil was. Had ik het zowat dagelijks. Ene keer erger dan de andere keer.
    Ik heb wel poeders ervoor gekregen, maar die helpen niet. Het is gewoon migraine in lichte vorm.
    Ik doe er vrij weinig aan nu. Ik weet dat het op dag 2 afneemt aan het einde van de dag. En soms neem ik een brufen en 2 paracetamol in.

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had het ook toen ik nog aan de pil was, nu ik ben gestopt gelukkig niet meer. Een andere oplossing dan overstappen op een andere pil of gewoon een paracetamol nemen weet ik ook niet, helaas...

Sterkte!

5. lotte39

lotte39 Lid

22 apr 2010
    38
    0
    0
    vlakbij de zee
    Heb ik ook, menstruele migraine noemen ze dat. Ik heb er maxalt (zuigtabletten)voor gekregen, is een migraine middel, werkt super! Is wel erg prijzig, bestel meestal aan het eind van het jaar een hele voorraad, anders ben ik zo door mijn eigen bijdrage heen.
    Vraag dat middel is aan je huisarts. Sterkte!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had het vooral erg toe ik aan de pil was..nu minder.

Ik heb dan ook altijd heel erg de behoefte aan suiker. Ik drink die dag (bij mij is altijd maar 1 of twee dagen) wat zoetere dingen en eet ook wat zoeter.
    En neem ibuprofen in.
    Geen migraine medicijnen....die helpen bij mij echt alleen bij mn migraine.

Maar er zijn natuurlijk verschillende vormen! Dus ik zou het desnoods even met je HAoverleggen!

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had het ook toen ik aan de pil was, nu ik niet meer aan de pil ben heb ik geen hoofdpijn meer... wel andere klachten teruggekregen zoals: chaggie, prikkelbaar, moe e.d. ook altijd 1 week voor mijn menstruatie.

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

oke deze ken ik niet,, ik heb een soort poeder maar die helpt echt niet. :x ga deze eens vragen of ze die voor mij hebben maakt mij echt niet uit dat het prijzig is want ben er liever vanaf dan dat mijn dag verpest.

xx

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo en toen ik aan de nuva-ring was had ik er juist niet pas toen ik stopte kwam het opeens opzetten .

xx

10. lotte39

lotte39 Lid

22 apr 2010
    38
    0
    0
    vlakbij de zee
    Het blijkt ook iets van een hormonen kwestie te zijn. Bij mij wordt het juist erger als ik de pil zou slikken, gelukkig dat ik dat ding niet meer hoeft te slikken.........heb nu alleen veel hoofdpijn cq migraine in de week voor dat ik ongesteld moet worden, en de laatste dag van mijn ongesteldheid, echt weird!!! maar ja.....maxalt helpt bij mij heel goed!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb er ook maxalt voor. Voor mijn zwangerschappen had ik zelfs onderhoudsmedicijnen, maar ik kan nu met maxalt overleven :D
    Ook hier hormonale migraine, 2x per maand. Rond eisprong en rond menstruatie. (vroeger heel wat vaker)

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    veel water drinken.

Deel Deze Pagina