Ja dit is een pottyshot, maar de benen zitten wel erg dicht tegen elkaar. Ik durf nog steeds niks met zekerheid te zeggen
Als ik dit zou zien zou je denken aan een meisje maar 2 streepjes kunnen ook komen door het balzakje als de beentjes te dicht zitten.
Ja dan begrijp ik wat je bedoelt dank je wel voor je mooie uitleg . Dan wacht ik gewoon 9 september af voor de 20 weken echo dan denk ik wel dat ik dan meer zekerheid heb . Afwachten met shoppen dan maar
Nooit een potty shot gehad mee gekregen helaas. Wel vorige week bij 15+4 een 3de mening bij weer een andere praktijk die heel hard moest lachen om het wisselende geslacht. Volgens hem is het absoluut een meisje. Maar dus weer alleen deze zij aanzicht foto’s
Ja officieel wel. De derde man vond het zo grappig en zei dat we al betaald hadden bij een ander dat het wel goed was
Ik vind dat ze maar slechte echo's meegeven wanneer je specifiek gaat voor een geslachtsbepalende echo. Ik was met dit soort echofoto's toch niet akkoord gegaan. Heeft deze 3e wel via het pottyshot gekeken?
Mee eens. Ja deze laatste heeft heel uitgebreid gekeken in 2 richtingen, omdat ik hem van tevoren had verteld over de wisselende resultaten. Dacht misschien dat de week ervoor de clitoris nog iets teveel uitstak en ze daarom een jongen dachten maar dat het 100% een meisje is
Het blijft een verrassing! Over een week weten wij het (hoop ik) en laat ik het jullie weten met hopelijk een betere echofoto.
Deze foto hebben wij meegekregen na de echo. Maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zie. Wie kan mij wat meer uitleg geven waar ik nu naar kijk. Het zal ongetwijfeld zijn piep zijn maar ik zie het niet
Ik zie hier geen geslacht op, enkel de benen dicht tegen elkaar met een wazig wit rondje wat vermoedelijk een balzak kan zijn, maar kan ook heel wat anders zijn. Ik zou ff het echobureau bellen en vragen of ze nog meer beelden hebben opgeslagen waar het geslacht op staat
Deze foto’s staan nog op de usb. Ik word er geen wijs uit. Dus dacht even checken of hier iemand mij wat meer uit leg kan geven