Van wanneer is mijn reactie die je quote? Ik moet wel meer weten of de echo waar ik deze uitspraak op doe, oa hoever deze zwangerschap is gevorderd. Ik ga er vanuit dat ik mijn uitspraak baseer op een echo boven de 14 weken (aangezien dit een pottyshot topic is) en dan is er geen nub meer.
Gewoon eventjes voor de fun: dit zijn 2 foto's van mijn 13 weken echo die ik met 14 weken had vorige week. Zijn dit pottyshots of zit ik naar heel wat anders te kijken haha? Ziet iemand er al iets in? Volgendeweek hopen we met een pretecho bij 16 weken iets meer te weten, maar gewoon even lekker speculeren in de tussentijd moet kunnen toch?
Dit zijn idd pottyshots. Ik vermoed een jongen, maar het kan ook wat navelstreng dus heel zeker is het niet.
Dat was mijn vermoeden ook al een beetje haha. Ik ben heel benieuwd volgende week of ons vermoeden klopt!
Volgens mij zie ik op de onderste foto de navelstreng precies tussen de beentjes door lopen. Ik durf dus geen uitspraak te doen. Spannend hè! Zo leuk om te dromen over wie er in je buik groeit. Gaan jullie een geslachtsecho doen?
Ja, volgende week dinsdag hebben wij een geslachtsecho gepland. Ik ben heel benieuwd! Voor nu neig ik naar een jongetje, maar wat het ook is, het is allebei fantastisch!
Hi hi! Vandaag de 13 weken echo gehad.. geen idee of hier iets op de zien is… maar zowel.. iemand een idee? Hoor het graaaag! Veel liefs
Met 15w5d een geslachtsecho gehad door een student, dit was haar eerste keer en ondanks dat het best duidelijk eruit ziet wou ik toch nog wat bevestiging
Ik had het toch verkeerd en een verkeerde gevoel dit keer. Dacht echt dat ik een meisje zou krijgen. Echo gemaakt met 14 weken en 3 dagen. Nub had ik veel te vroeg naar gekeken. Hier een foto hoewel het een vage foto is. Kindje wilde maar niet goed liggen elke keer beentjes over elkaar. Het is een jongen zeiden ze.