Baby wilde niet mee werken, beweeglijk, druk, onmogelijk liggen. 4x zagen we het geslacht maar de laatste shot lag ze ineens goed!
Verloskundige zei tijdens de echo 80% kans op een jongen, kan bijna niet missen.. vandaag dus de bevestiging
Met 12 weken is het de nub nog die je ziet uitsteken tussen de benen . Wel fijn dat ze het goed hadden gegokt. Gefeliciteerd met je baby boy
Hier krijgen we een meisje! Maar ik kan het bijna niet geloven na 3 jongens Maar we konden echt geen piemel ontdekken. Meerdere malen gekeken, baby draaide flink, navelstreng lag er eerst voor maar later niet meer. Dus toch echt een meisje?!
Ik snap wat je bedoelt, maar ik lijk echt een hamburgertje te zien hoor Onwerkelijk hè? Vorig jaar toen ik na 2 jongens zwanger was van onze dochter kon ik het ook echt niet geloven.
Niet schamen! Juist lekker op de wolk gaan zitten en fantaseren! Het is toch ook gewoon hartstikke leuk? Ik vond dat voor @Nina Sanders ook zo leuk dat ze een meisje kreeg na 3 jongens, en nu voor @Elsa86 een jongen na 4 meiden! Het is toch wel net een beetje specialer op die manier vind ik
Mee eens hoor. Tuurlijk zou je ook blij zijn met het andere geslacht. Maar ik was ook super blij toen het een jongen bleek te zijn.
Jaaaa voelde echt als de kers op de taart hoor. Heel speciaal! Iedereen is dol op onze L en ze is nu al een verwend snollebolleke ❤️ maar wel de onze
Ik heb het tot het einde toe gevraagd telkens. Zelfs tijdens de bevalling had ik het gevoel dat er gewoon een jongen geboren zou worden. Maar neen. Een prachtige meid!
Bedankt voor u reactie, moet zeggen dat ik de foto ook hier veel onduidelijker vind dan op mijn telefoon, ik dacht strepen te zien haha.. in iedergeval nog niet zo duidelijk als bij mijn jongens.. geduld dan maar hebben!
Hier morgen alweer 8 weken. Een een prinses is ze hoor. Papa pakt haar veel te vaak naar mijn mening gewoon mee in ons bed Mijn man is echt ook heel dol op d’r!