Ik heb niet zo'n duidelijke potty shot, maar is dit echt overduidelijk een meisje? 15.1 weken. (Kan er niet nog ergens een piemel verstopt zitten?)
Ik zou mijn hand er nog niet voor in het vuur durven steken maar mijn eerste gedachte was een meid! Soms is het bij een wat latere termijn toch wat duidelijker qua ontwikkeling
Willen jullie meekijken? Ik ben niet overtuigd.. Maar dat komt omdat ik geen idee heb waar ik naar moet kijken.. Bedankt!
Ahh dank je wel! Maar daar zou dan toch een 'hamburger' moeten zitten? Of is dat het ook? En wat is die witte streep op de andere echo? Weet jij dat? Iemand anders die ook nog even een blik kan werpen?
Je ziet niet altijd heel duidelijk een hamburger. Soms zie je ook gewoon dat er geen piemeltje zit Die witte streep weet ik helaas niet
Dank je wel voor je reactie. Ja dan kan ik lang zoeken naar een hamburger.. haha! Voor zover je kan zien dus echt een meisje? Ik heb zaterdag een soort van gender reveal, voor mn andere kinderen.. Ik droom ervan dat het 'verkeerd' is.. Ik geef de hormonen maar de schuld
Hii, Als eerste alle mommy's to be gefeliciteerd!! Zouden jullie ook met mij willen meekijken? Zelf het idee dat de navelstreng tussen de benen door loopt, echo gemaakt bij 17 weken. Alvast bedankt voor het meekijken! Groetjes van mij!
Bedankt voor het meekijken! Dat vonden wij dus ook, dit was een geslachtsbepalingsecho, de echoscopist had op een briefje jongen geschreven en deze echo toegevoegd, maar na het zien van deze foto vond ik het niet zo duidelijk. Binnenkort heb ik de 20 weken echo staan, ga het daar nog eens vragen Ter bevestiging . Vind het echt gek dat we zo een foto mee gekregen hebben.