Namens een vriendin: deze foto is met 14.5 gemaakt en ze vroeg zich af of het een penis was onderin. Het is geen pottyshot, maar wist hem nergens anders te plaatsen. Mogelijk weten jullie meer met jullie kennis haha
Wel leuk dst jullie bijna op de dag af even ver zijn zeg Ik had dat met mijn zus. Maar ot ... a boy, maar die andere beelden zeggen mij niet veel. Heb je daar foto's van meegekregen zonder hun uitleg?
Nee, deze zijn wel van mezelf haha! vandaag 15.3 weken. Jaa, echt super speciaal. Vooral omdat zij lang hebben moeten wachten op een wondertje. Ik heb een blauw kaartje erbij gekregen, en de echofoto waarvan ik het duidelijk zag dat het een jongen was. Heb geen bewegend beeld gezien ivm de verassing. Bij me andere zoontje was er meer uitleg bij de echobeelden en een hele andere foto van zijn pottyshot haha vandaar de post. Super blij + dankbaar en bedankt voor het meekijken!
Hi meiden, Ik ben in verwachting van de 3de. Nu had ik de 20 weken echo en de baby was vooral bezig met alles te verbergen. Ze maakte snel een pottyshot en zei ja jongen. Maar de zijkant heb ik niet gezien en ik twijfel. Vooral door mijn eigen gevoel. Ik vind hem ook wel erg groot geschapen, maar misschien is dat normaal. Zou het nog de navelstreng kunnen zijn? Baby heeft die namelijk constant tussen de benen en zelf vast.
Nee dit zijn beelden van de geslachtsecho met 15 weken. We hebben ondertussen de 20 weken echo gehad en daar werd ook bevestigd dat het een meisje is hoor. Ik heb daar alleen geen beelden van. Waar zit je twijfel?
Ja ik twijfel dus enorm. Ik heb ook foto's van de 15 weken echo, maar daarop zit die steeds op een andere plek...
Doordat het wat te verdikt lijkt. Maar gezien het termijn nu is dat normaal . Congrats met jullie girl.