Vandaar! Bedankt voor het meekijken. Ben ondertussen 26 weken en ga dan toch maar eens wat roze aanschaffen .
Zeker in zo stilstaand beeld kan het altijd zijn dat het toch een navelstreng is maar, wat mij opvalt is dat ik ook echt geen schaamlippen zie op de foto. Lijkt wel echt de vorm van een balzakje te zijn. Krijg je nog meer echo’s waarin het gedubbelcheckt kan worden voor je?
Haha nou we zijn ondertussen al meer dan 5 echo's verder. Een geslachtsecho is tegenwoordig helaas geen paar euro meer. Bedankt voor het meekijken in ieder geval. Voor nu ga ik gewoon erop vertrouwen wat verschillende echoscopiste hebben gezegd
Vandaag met 15.6 weken een echo gehad, ons was bij 13 weken op basis van de NUB verteld meisje, en vandaag weer. Eens, ik kan het bijna niet geloven haha. Bij mijn 2 jongens was het ook zoveel makkelijker te zien
Heyhey, pottyshot is een meisje maar wat is dat kegelvormig zakje dat je ziet? De navelstreng? Groetjes x
Hoi allemaal, Ik heb vandaag met 14 weken een echo gehad. De echoscopiste twijfelde tussen jongen of meisje.. op deze foto dacht ze meisje te zien. Vervolgens ging ze verder kijken en dacht ze jongen maar ook niet zeker.. Dit zijn de fotos. Op de foto met 'hoera een meisje' lijken 2 streepjes iov 3. Wat denken jullie dat het is? [/url][/IMG] [/url][/IMG]
Ik zou denken dat het een meisje is. Wel vervelend en verwarrend, 2 echofotos uit dezelfde echo, 1 met jongen er op en 1 met meisje
Oja dit heeft even tijd nodig. Het is fijn om echt een antwoord te krijgen en wat soms is bij vroege termijn is dat het bij een meisje wat opgezet is, Vs dat een jongetje wat kleiner geschapen is wel jammer natuurlijk dat het dan nu nog niet zeker is…