Paars = billen Rood = bovenbeen rechts Oranje = knie rechts Lichtblauw = onderbeen rechts Blauw rondje = piemel
Dankje! Nee ik heb geen potty shot. Ik vind het ook prima dat het niet duidelijk is haha. Maar ik heb een echo van de billetjes en dacht dat het misschien wel een foutje was van de verloskundige om die er bij te doen.
oh sorry, kon de goede topic niet vinden voor de nub. Ben net nieuw hier De verloskundige had al een gokje gedaan over de nub, was benieuwd of iemand hier ook wilde raden. bij mijn vorige zwangerschap had ze het juist met 11+3.
Dit is een nubfoto en dus het verkeerde topic; Maar dit lijkt me idd een meisje, al ben je eigenlijk te laat voor een nub bepaling. Heb je een echo foto van tussen 12 en 14 weken?
Zoals ik al aangaf ben je te vroeg voor de nub. De vk heeft de vorige keer dus hoogstwaarschijnlijk goed gegokt Als ik nu een uitspraak moet doen neig ik naar een meid.
De verloskundige zei hetzelfde Toch merk ik dat ik nog niet helemaal overtuigd ben haha. Bang dat ik allemaal meisjes spulletjes ga kopen en het dan bij de 20 weken echo toch een jongetje blijkt te zijn