Denk het niet, maar ook ik kan het fout hebben. Je bent nog extreem vroeg. Ik zou even een echte geslachtsbepaling laten doen wanneer je over de 15 weken bent
Jaaa klopt! Ze had eerst betere echo foto maar die kon ze computer kreeg error, zo jammer! Meerdere malen de 3 streepjes gezien
Goedemorgen, afgelopen week hebben wij onze geslachts bepaling gehad. Wij verwachten nog een jongetje! Nu moet ik zeggen dat de foto’s van onze andere jongens er veel duidelijker uitzagen. Je zag echt een piemeltje en balzakje. Ligt het aan mij of zijn deze best onduidelijk? Tevens zie ik bij een andere foto ook de navelstreng, en van de zijkant zie ik niks? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Nee. Streepjes die ver uitsteken kan toch ook piemeltje zijn. Kijk maar bij mijn berichten, ik heb een pottyshot die lijkt op die van jou met streepjes maar dam ver uitstekend. Was een jongen. Wel met 18 weken was
Zou je eens naar die andere foto’s van mij willen kijken? Misschien zie je daar iets wat op de jouwe lijkt?
Ik vraag dit even voor een vriendin. Bij de medische echo op 16 weken een jongen. Nu vandaag met 19+6 een meisje? Wat denken jullie? Ik neig nog steeds naar een jongen.
Ja klopt helemaal hoor! Het is overduidelijk een meid!. We hebben een extra geslachtsbepaling laten doen.!