Is er nog iemand die naar mijn potty shot op de vorige pagina wil kijken? Moet morgen weer naar de verloskundige ivm een lage bloeddruk de laatste twee metingen. Dan vraag ik het ook nog een keer, misschien kan ik een duidelijkere foto krijgen En klopt het dat een piemeltje aan het puntje twee streepjes heeft die zo'n beetje tegen elkaar aan staan?
Dat laatste is met jouw termijn nog niet zichtbaar . Je zal bij een jongen dan een schildpad zien die zijn nekje uitsteekt, vanaf boven gezien
Dat bedoelen ze dus met turtle head, haha Vanaf welke termijn is dat? En heb jij je roeping als echoscopiste niet gemist?
Op de foto ben ik al 15+4 Maar ik zie er geloof ik geen turtle head in... wel twee streepjes aan het puntje van wat het piemeltje zou kunnen zijn. Maar ik denk dat het schildje dan het balzakje is?
Ja klopt op pagina 26 heb ik een echo bewerkt geplaatst. Hier zie je duidelijk de schildpad en "uitstekende koppie" Bij jou zie ik er helemaal geen geslachtsdeel in, maar dat komt gewoon echt door de slechte kwaliteit van het echoapparaat
Ik zie het ja! Daar zie ik echt heel duidelijk een turtle head in Ik baal dat mijn foto zo'n slechte kwaliteit heeft : ( Denk je dat het apparaat dan sowieso slecht van kwaliteit is of kan het ook aan de afdrukkwaliteit liggen bijv? Hebben pretechobureaus betere apparatuur?
Haha jeetje nu twijfel ik weer! Ik heb namelijk het idee dat jij het beter ziet dan de verloskundigen.