Ik zag het zelf direct en was sneller overtuigd dan de echoscopist. Zij wilde het toch ook nog even goed van de zijkant bekijken, maar zag idd balletjes en een piemeltje.
Neig naar een jongetje maar meer omdat het lijkt op een balzakje, maar wel met rogijuli eens dat het ook de navelstreng kan zijn.
De echoscopist had zelf ook flink twijfels en durfde niks met zekerheid te zeggen. Leuk dat hier de meningen ook verdeeld zijn. Nog maar even wachten met shoppen tot de 20 wegen echo.
Afgelopen maandag was ik er helemaal van overtuigd dat ik een piemel had gespot op de echo. En blij om mijn gelijk te krijgen omdat iedereen in mijn omgeving dacht dat dit een meisje zou zijn. Maar na het zien van een topic over jongetjes die later een meisje bleken te zijn ben ik ineens niet zo zeker meer Vinden jullie dit overduidelijk een jongetje? Echo was met 15 weken. Nadat de NUB met 13 weken nog helemaal plat lag en dus een meisje suggereerde
Gelukkig! Ikzelf vind dat ook Maar hoe is het toch mogelijk dat sommige vrouwen met 15/16 weken te horen krijgen dat het een jongetje is en het vier weken later toch een meisje blijkt? Wat hebben ze dan voor piemel/balzak aangezien?
Waarschijnlijk de navelstreng (denk ik) iets anders kan ik me niet bedenken Maar ik vind jou echos ook echt jongetje hoor
Daarom wilde de echoscopist natuurlijk het perse van de zijkant ook goed bekijken. Op die foto's zie je wel een soort bolling waar de balzak zit/moet groeien. Op de potty shot foto's zie ik alleen een uitsteeksel
Ja, is alleen maar goed als t van allerlei hoeken bekeken word Heb ik geeist bij de 2e geslachtsbepalingsecho