Ik heb de 20 weken echo gehad, de verloskundige zei dat ze dacht dat het een jongen was, want de navelstreng zat tussen de benen. Op de foto die ik mee kreeg lijkt er niet veel twijfel mogelijk. Dit is toch gewoon een jongen?
Ik vind het wel enorm groot lijken voor een piemel dus kan me ook goed voorstellen dat het de navelstreng is
Ik weet niet of ik goed kijk.maar is dit bij de gele pijl niet het geslacht? Want dan denk ik schaamlipjes te zien. Maar weet niet zeker hoe ik naar deze echo moet kijken.
Dit heb ik ook al gedacht idd! Als dat huge ding een piemel is dan wordt dit de nieuwe ron jeremy denk ik
En wat ik nu aanzie voor het geslacht zou dan de navelstreng kunnen zijn, maar die is in verhouding dan heeeeel erg dun. Lijkt me ook niet helemaal okee. Bij onze zoon was de navelstreng zeker zo breed als het geslacht.
Haha ja Dat heb ik idd ook al gedacht dat het ook wel erg klein is. Ik zou niet durven gokken op een bepaald geslacht
Vanaf het moment dat ze vertelde dat ik een jongen krijg(13 weken) twijfel ik al of dit wel klopt, of dat het niet de navelstreng was (het geslacht is zo groot). Kijken jullie mee?
Eigelijk heef sij met tweede phtos gezegt dat benen zijn gekruisd, dus kan niet zeggen. Het is belden vanaf het film, darum zo slecht, maar kan het filmje niet hier Zij heeft jongetje gezegt, maar ik zie het echt niet..