Nou! Ik hoorde laatst van een echoscopist dat het wel te zien kan zijn op 2D echos.. Ik ben zelf geen expert, dus ik ga af op zijn woorden. Zelf zou ik ook denken wat jij zegt trouwens.
Dat is dan wel vreemd idd, want water in water zie je niet naar mijn weten. Ik denk bij jou dat het de schim is van de navelstreng.
Vandaag 13 weken echo gehad met 13+5 . Kan je het dan al zien?? Ik denk het wel maar misschien ben ik veel te vroeg. 7-5-22 Is de uitgerekende datum.
Hieronder een aantal screenshots van mijn 18 weken echo filmpje. 100% een meisje?? Of denken jullie anders? Graag hoor ik jullie meningen
Hallo dames , mij heb met 10.2 weken een echo gehad en zag toen dat ze onder de billen door ging kijken en zag iets langs uitsteken . Zou het geslacht met 10.2 weken al gevormd kunnen zijn en dat het daardoor een jongen is ? Ik weet bij mijn dochter was met 13 weken niks zichtbaar .
Oké .. Waar baseer je dat op dan ? Met andere kindje was het ook al overduidelijk zichtbaar met 11.6 weken ! Wat was het dan wat ik uit zag steken ?
Van 12 tot 14 weken is de zogenoemde nub zichtbaar, na 14 weken is die nub verdwenen en is t geslacht echt zichtbaar. Dus waarschijnlijk heb je de nub gezien of stukje navelstreng. Alle baby's ontwikkelen zich de 1e 11 weken als meisje zeg maar. @RoGiJuLi heb ik t zo een beetje goed uitgelegd? (Die heeft er meer verstand van dan ik haha)