Ja als meisje ja dat zeg je goed ! Ik zag echt een jongetje .! Zelfde als bij mijn zoon met 11.6 weken .
Dat is de nub, je kan nog geen piemeltje of vagina zien met het termijn van 10+1. Zelfs de nub staat nog in meisjes stand (dus plat). Dus je kan nog geen jongetje hebben gezien
@anousje25 Hierbij een foto ter verduidelijking. Hier zie je bij 10 weken bij beiden wat uitsteken. De nub dus. Bij 14 weken gaat het geslacht zich pas echt ontwikkelen
Dus de nub oogt als een piemel vanaf een pottyshot onder de billen gezien ? De vorm was echt zelfde als 4 jaar terug met 11.6 .
Hmmm oké … ik heb toen bij Jan koning echo laten maken met 11.6 . En zei 100% jongen . Woensdag weer echo hoop dat ik dan zei aanzicht foto kan krijgen . Al is het voor de nub dan ook nog iets te vroeg ben dan 11.3
Ja met 11+3 ben je dan nog wel te vroeg. Vind 100% zekerheid wel bijzonder met 11+6. Bijzondere uitspraak, zou daar zelf niet zo zeker van zijn. Normaal gesproken geven ze overigens pas 100% zekerheid bij de geboorte omdat ze het bij een echo altijd fout kunnen hebben...
Ja klopt. Dat ziet er inderdaad altijd zo uit. Bijzonder hè. Waarschijnlijk heeft hij toen naar de nub vanaf de zijkant gekeken.
Ja in grote lijnen wel idd Er is met 10+2 absoluut nog geen geslacht gevormd. Wat je zag uitsteken zal de nub zijn geweest of wellicht een stukje navelstreng. De nub in een pottyshot ziet er altijd uit als een piemeltje. Ook wanneer het een meisje is.
Dan heeft ie toen goed gegokt, want met 11+6 is er absoluut nog geen piemel aanwezig. Of hij heeft de nub aangezien als piemel bij een pottyshot Of hij heeft een gok genomen op de nub theorie.
Oké . Dat heb ik nooit geweten! Dacht echt van wow die is al vroeg in ontwikkeling.. ook omdat het exact leek op de foto van 4 jaar terug van mijn zoontje ! Echt zo’n rakketje . Helaas geen foto’s hiervan anders kon je het zelf beoordelen
Toch denk ik persoonlijk dat elk kindje zich anders ontwikkelt ! De ene sneller dan de ander . Mijn zoontje is bijvoorbeeld best groot geschapen
Dat ga je toch nu al blauw shoppen. Er bestaat 50% kans dat je gied zit met blauw. Idd kindjes groeien anders, maar de ontwikkeling van ledematen en organen is overal hetzelfde en gebeurd ook op dezelfde momenten. Groter geschapen op de wereld betekent niet dat er met 11 weken in de zwangerschap al een piemel met scrotum zat.
Ik heb 1 andere moeder hier over gesproken die ook met 10 weken een pottyshot had en een piemeltje zag en daadwerkelijk ook een zoon kreeg . Vandaar mijn twijfel en nee ik ga nog niks blauws kopen hoor .
Ook nooit geweten dat het op dezelfde momenten gebeurd . Dacht echt dat sommige kindjes sneller ontwikkelen daar van onderen . Sommige meisjes kunnen ook opgezet zijn zodat het lijkt het een jongetje is