Mag ik hier wat vragen Vandaag de 13 weken echo gehad met 12+6. Hierbij is het bovenbeen gemeten en zag duidelijk het gedeelte tussen de benen... ik kijk hier vaak stil mee omdat ik het interessant vond om te leren haha .. en daardoor weet ik veel te herkennen. Maar ik dacht dus duidelijk 3 steden te zien... geen uitsteeksel... heb er uiteraard geen foto van Maar baal zo erg dat ik het gezien dacht de hebben... we willen het geslacht absoluut niet weten (dat maakt het weer onhandig dat ik veel potty shot hier bekijk& nub...) Is er met 12.6 al iets te zeggen aan potty shot ? Was echt precies een potty shot toen ze de beentjes op meette Uiteindelijk keek ik maar weg.. de echoscopist zei niet dat we weg moesten kijken ofzo? Dus wellicht was er niks te zien.. maar je zag duidelijk de benen lopen en het tussengedeelte waar dus het geslacht komt/is. En de billen... ben nu bang dat ik weet dat het een meisje is... en ik wil het niet weten Kan iemand me de waarheid geven? Heb ik het aannemelijk gezien ? Of kan het met 12.6 sowieso niet ? Dat is mijn laatste hoop dat ik toch maar een leek ben
Het is wel erg vroeg met 12+6 hoor! Hoe wijd lag de ik met de benen? Ik vermoed dat het nog beide kanten op kan gaan.
Oef, lijkt op heel veel navelstreng. Het loopt ook door naar het kontje namelijk. Ik zou op basis van deze foto nog geen blauw gaan shoppen.
Heb nog een andere foto waar t duidelijk te zien is.. en idd de navelstreng loopt erachter door... maar ook duidelijk een piemeltje.
Die maak ik morgen even, heb de complete echo op een usb stick dus moet t beeld dan even stop zetten... maar is uit meerdere hoeken bevestigd..
Ik ben blij dat jij het wel goed hebt kunnen zien tijdens de bewegende beelde Ik vind ook deze foto te rommelig Gefeliciteerd met jullie baby boy
Onderbeentjes gekruist. Dus tsja niet wijd gespreid zegmaar. Meer zoals je zelf zit met je schenen over elkaar ej knieën wel wat uit elkaar. Hopelijk zegt het niks wat ik gezien heb dus
Dit is niet te missen, wij krijgen er een zoon bij! we zijn hartstikke blij! En de echoscopiste zei t ook 100% zeker te weten, ze heeft vanuit meerdere hoeken gekeken. Hier dan een mooi pottyshot
Jaa klopt idd, dank je wel haha Yess! Zo blij, ons laatste kindje kan eindelijk de naam van mn vriend voortzetten En mn vriend kan hem vernoemen naar zijn overleden beste vriend, wat ook een mooie gedachte is