Ik had idd al gekeken gisteren. Lijkt op een meisje. Het zal mij benieuwen wat de 20 wkn echo gaat zeggen eind mei
nog niet de opmerking gekregen of ze allemaal dezelfde vader hebben? Ik krijg regelmatig de vraag bij D hoe het kan dat zij (nog) niet blond is en of ze dus een andere vader heeft Nee mijn kinderen hebben allemaal dezelfde vader… en die haarkleur? Mijn man heeft donkerbruin haar, heeft ze blijkbaar van hem
Ik vind dit helemaal niet zo heel gek dat mensen dat denken, eerlijk gezegd ik heb drie jongens en wij gaan ook voor de 4de.. niemand die het nog weet dat het in de planning staat maar mensen gaan dat zeker denken of we door gaan tot een meisje erbij is…. Tsja wie zal het zeggen, voor nu voelen wij ons niet compleet, is dat omdat we voor het gezins dynamiek een meisje erbij leuk zouden vinden of voelen wij ons gewoon niet compleet.. nummer 4 is gewoon welkom.. een meisje zou leuk zijn maar jongen is met zo welkom en je zal er niet minder van houden (maak mijzelf nu zwaar niet populair maar dat zij zo) Geen idee misschien na 4 (mocht het lukken) voelen we ons nog steeds niet compleet of wel.. wie zal het zeggen?? Beetje off topic
nou dat je het denkt is misschien nog tot daar aan toe maar dat je dat tegen me zegt We gingen niet voor een meisje, we hebben 4 jaar getwijfeld omdat we ons niet compleet voelde. Maar tijdens de zwangerschap wist ik al dat we nu echt klaar zijn. Ook als het een jongen was geweest (want dat wist ik eerst nog niet ) ik ga toch niet door voor een geslacht dan had ik we misschien wel 4 of 5 gehad en dat had echt niks voor ons geweest
Ik kan het echt niet zien hoor maar de verloskundige zegt een jongen! (Echo was met 16 weken) De nub zij iedereen een meisje! Dus het was wel een leuke verassing ik heb het idee dat ik een hand zie?
Hoi hoi! Hier ook even! Een vriendin van mij heeft haar echo gehad met 14.0 weken. Ik weet niet of dit te vroeg is voor een potty shot. Maar ze stuurde deze foto's! Is dit een piemel? Ik lijk ook iets van streepjes te zien.. (maar het steekt wel ver uit)