De echofoto is een beetje onduidelijk, maar als je goed kijkt, zie je een hamburger (op de bovenste foto). Lijkt namelijk op hetgeen wat wij gister op onze echo hebben gezien hihi.
Bedankt voor het kijken msny! Ja ik heb de foto's niet digitaal helaas dus het is een foto van een foto en daardoor niet zo scherp.
@Fiora: Ik vind het niet overduidelijk een jongen, zou eerder een meisje zeggen. Dat uitsteekseltje vind ik te 'smal' voor een piemeltje
Ik vind m ook wat onduidelijk Fiora.. kan idd goed een hamburgertje zijn. Maar kan ook zo zijn dat het balletjes zijn en je het piemeltje niet ziet op de foto?
Ja dat laatste dacht ikzelf dus ook, ik heb het gevraagd maar de echoscopiste was heel zeker dat het geen jongen was. Ze had het van verschillende kanten bekeken zei ze en ook de navelstreng lag niet in de weg. Ze zei dat die soort van hoefijzervorm(die foto met dat uitsteekseltje)ook duidelijk aangaf dat het een meisje is. We zien het misschien wel goed bij de 20 weken echo hopelijk.
Gewoon een meid hoor Fiora, mijn eerst echo was ook niet zo duidelijk als de tweede maar volgens mij zie ik 't wel bij jou
Dames, bedankt voor het kijken😊 Ik ga er maar vanuit dat jullie en de echoscopiste gelijk hebben.
Bedankt voor het kijken Divarg, toch fijn om te zien dat de meesten hier dezelfde conclusie trekken als de echoscopiste
Hoi allemaal! Ik heb echt totaal geen verstand van echofoto's, dus zal ook maar geen uitspraken doen bij jullie foto's van wat ik zou denken, want daar heeft niemand iets aan Maar wij hebben gisteren zelf een geslachtsbepalingsecho gehad voor onze tweeling (bij 18w en 6d) en het was onmiskenbaar, zelfs voor ons hihi: een jongen en meisje! Echt superleuk, heel erg bijzonder!! De echoscopiste heeft een hele duidelijke foto kunnen maken, dus ik dacht, laat ik hem hier met jullie delen, misschien vindt jullie het leuk om de verschillen zo naast elkaar te zien:
Wat leuk Doornroosje, een echt koningspaar! Inderdaad een hele duidelijke foto, die kan zo de boeken in