Grote potty shot topic

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Eden28, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Overduidelijke foto! Superleuk voor jullie!

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Die is indd heel duidelijk!
    Wat leuk zeg een jongen en een meisje!
    Proficiat!

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Die is idd heel duidelijk!! Wat bijzonder zeg.. gefeliciteerd:)

4. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Dank jullie wel! :) :)
    Ik ben nogal een twijfelaar dus voor ons heel fijn dat het zo duidelijk te zien was, daarom ook wel pas op deze termijn gedaan..en gelukkig werkten de baby's goed mee :)

5. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Hoi dames, ik heb met 14.5 weken op Eem echo samen met de gyn duidelijk streepjes gezien ipv 2 rondjes en iets er tussen.
    Heb er helaas geen foto vsb gekregen( een potty shot😁) alleen een onduidelijke foto blijkt.
    Zie je op deze termijn al duidelijk verschil? Ik herkende het beeld wel gelijk van mijn dochter en ook de foto van Doornroosje van het meisje.
    Maar mag ik hier al waarde aan hechten op deze termijn?
    Geslacht maakt me niks uit maar ben zo beniwuwd..
    27 jan geslachtsbepaling doen ze niet eerder bij ons.

6. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Vanaf 14 weken is het geslacht ontwikkeld en te zien met een goed echo apparaat dus ja je mag er waarde aan hechten als de echoscopist dan zegt welk geslacht de baby heeft. Sommige echobureaus doen
    zelfs al met 13 weken...

7. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Dankje! De gyn vond het wat te vroeg hij zei met de 20 weken evho weet je het zeker😃.
    Maar ik zag zelf duidelijk de streepjes. Bij een jongen zou je iets ronds zien denk ik? Nogmaals het maakt me niks uit maar het is zo bijzonder om het geslacht te weten!!

8. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    De echoscopiste zei tegen mij inderdaad ook dat je bij een meisje 3 streepjes ziet en bij een jongen zie je een echte uitstulping vanaf 14 weken. Kijk anders even nog wat foto's hier in het topic😊

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Zo jammer dat onze gyn nog niet wil kijken met 14/15 weken.:(
    Hij houdt vol dat dat nog niet goed te zien is met dat termijn, terwijl ik op internet zoooveeel best duidelijke echo's voorbij zie komen van het geslacht op dat termijn;)
    Ik vraag me dan af waarom hij niet gewoon ff wil kijken als de ouders dat graag willen:( maar nee hoor, hij doet het echt niet.

10. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Anders vraag je om een goede pottyshotfoto bij de eerstvolgende echo?(als het voor de 20 weken is) Dan plaats je hem hier, er zijn hier best veel geoefende dames die hun mening willen geven. Ik weet niet waar je woont en hoe je financiƫle situatie is maar anders, als je de nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen, kun je ook overwegen om binnenkort een geslachtsbepalingsecho te laten doen bij een commercieel echobureau. Hier in Utrecht kostte het afgelopen week 27,50 en ze heeft het kindje echt van alle kanten goed bekeken en ook gekeken of ze nog verdere bijzonderheden zag. Ik vond het niet duur en wel echt de moeite waard.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    De volgende echo heb ik met 19 weken dus dan zou het goed te zien moeten zijn.
    Een geslachtsbepalingsecho heb ik overwogen maar mijn man vind dat onzin omdat hij vind dat ik het gewoon nog 3 weken af moet wachten.
    Snap ik aan de ene kant ook wel, want 3 weken zijn ook zo voorbij natuurlijk;)
    Mocht hij het over 3 weken nog niet goed kunnen zien dan heb ik een week daarna alsnog de 20 weken echo, dus heb ik sowieso duidelijkheid:)

12. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    :D:D

Bijgevoegde bestanden:

13. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Wij hebben bij de gyn. met 15w en 5d een echo gehad, maar toen kon ze er nog niets over zeggen. Ze had wel een vermoeden, maar wist het niet zeker, dus zei dan liever niets. Dat vonden wij ook prima, we wilden het liever in een x zeker weten nou dat is nu wel gelukt hihi.
    Overigens konden we met die 15w 5d nog niets zien zitten, maarja zoals ik al zei wij wisten ook niet hoe ernaar te kijken.
    Denk wel dat ze over het algemeen in het ziekenhuis wat terughoudender zijn in uitspraken over het geslacht, pas als ze er echt zeker van zijn.
    Wel jammer voor jullie Beauty2012 dat jullie gyn. echt niet bereid is even te kijken, want ja, het verschilt natuurlijk per kind, maar het kan zeker wel op die termijn worden gezien. Met 19 weken zal in elk geval vast wel te zien zijn, nog 3 weekjes af tellen.. Het maakt idd helemaal niet uit wat het geslacht is, maar het is gewoon zo leuk om te weten wat er in je buik zit en dan duurt elke dag lang ;) maarja het komt alleen maar dichterbij in ieder geval! :)

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    sjees : dat lijkt me een jongentje te zijn :)

15. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Sjees, ik denk ook een jongen.

16. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Klopt helemaal! :D Hier komt er een knulletje! :D

17. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Gefeliciteerd Sjees! Leuk hoor!

18. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    doornroosje geweldige echo van jou!! mooi twee goeie voorbeelden naast elkAar!!

19. Doornroosje1987

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Dankjewel! :)
    De echoscopiste zei ook dat ze nog niet eerder zo'n duidelijke foto had kunnen maken van een jongen&meisje tweeling, was erg leuk:)

20. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Gyn vond het een onduidelijke foto maar heeft wel gezegd wat het gaat worden. Ik wist niet eens waar ik naar moest kijken (hihihi). Maar ben toch benieuwd of jullie het wel kunnen zien.

Was toen 15wkn en 5 dgn!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      23

Deel Deze Pagina