hier vandaag 20 weken echo gehad , en het was heel duidelijk een meisje , wil het jullie even laten zien
mgbk : ik ben geen expert , maar ik lijk precies te nijgen naar een meisje... maar kan verkeerd zijn hoor. ook bij jou wondertjenr3 denk ik een meisje
Babylove 85: Bedankt voor het kijken! Ik ben erg benieuwd, zou wel erg leuk zijn een meisje. Omdat het 'zo uitsteekt' denk je al snel een jongetje, al zou dat dan wel erg vroeg al erg groot zijn. Hihi!
duidelijk een meisje ! lijkt erg op de onze en dat is toch echt wel een meisje zal de foto bijvoegen kan je vergelijken
bij ons stak het op die termijn ook uit , was de clitoris zei de mevrouw van de echo . ik ben natuurlijk geen expert , dus als het een jongen is bij jou dan zat ik er goed naast. maar ik vergelijk het met wat ik bij men eigen echo te zien kreeg en dat leek wel een beetje op die van jou ! met die termijn, en hier is het nu toch echt wel een meisje. ik ben heel benieuwd bij jou .
thx voor het kijken gelukkig maar heb al zoveel geshopt voor een meisje maar door een ander topic begon ik toch te twijfelen haha