Wie kijkt er mee? Vanochtend echo gehad op precies 14 weken. Hier een foto, duidelijker kreeg ik hem helaas niet! Vk heeft wel uitspraak gedaan maar is maar 75% zeker. Ben benieuwd wat jullie ervan denken! Ps: voor de duidelijkheid, er ligt dus een beentje "onder" en een beentje "boven" dus buik zit links en rug recht
Bloesempje ik ben zeker geen expert maar naar mijn idee stulpt het wat uit dus ik zou zeggen: jongen.
Hoewel onze verloskundige vrij duidelijk/overtuigend was, wil ik het toch even dubbel checken. Dus: wat denken jullie? Het is een shot van de 20-weken echo. De kleine lag wek wat onhandig waardoor we alleen dit beeld meekregen. Hoewel we al wel kleertjes hebben gekocht wil ik toch graag een bevestiging van jullie kant voordat we nóg meer in gaan slaan
Hier ook graag een extra check Ik ben er zo slecht in, maar zou leuk zijn als ik dezelfde antwoorden lees hier!
MilRal, jongen Pmk, meisje gok ik maar ik zie wat verder naar links dan de cursor/pijl nog iets tussen de beentjes of komt het misschien door hoe het kindje ligt, kan niet goed zien wat het is of is het toch een jongen
Bedankt! Bij iets meer antwoorden zal ik zeggen wat het vrouwtje van de echo zei/dacht en zij zei dat ze niet twijfelde!
@Lau, veel te vroeg om te zeggen. Je zit nu nog in de NUB fase. Heb je daar geen foto van? Met 12 weken heeft elke baby nog een 'piemeltje'. @PMK, ik denk eigenlijk een jongetje, het lijkt erop dat er tussen de benen nog wat zit maar dat kan ook een misleidende foto zijn, de cursor lijkt namelijk te wijzen op een meisje.
dank jullie wel! Vrouwtje zei dat ze 100% een meisje zag. Ding is volgens mij een moment opname van handje of navelstreng ofzo... Zat er niet de hele tijd. Blij dat de meeste van jullie dit ook bevestigen