Ik heb hier 2 scherpere pottyshots, twijfelen jullie aan de hand hiervan ook, of toch duidelijk een jochie? Hopelijk zien ze t zaterdag beter
Dus toch Zou wel erg leuk zijn, ik heb al vanaf dat ik positief testte, geroepen dat t een jochie is. Mijn man is ervan overtuigd dat t een meisje is ondanks de vermoedens van de echoscopiste haha
Gister met 13 weken en 6 dagen een pretecho gehad! Na een tijdje zoeken had ze het gevonden! Een jongen!! Voordat ik dadelijk allemaal blauw ga kopen hoop ik dat jullie er ook een jongen in zien? http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SRGDMNYR.jpg
Oké vandaag geslachtsbepaling gehad. De echoscopiste was aardig zeker van haar zaak. Wat zien jullie een jongen of een meisje? Ben wel benieuwd of jullie hetzelfde zien. Vind t toch wel wat spannend zo vroeg.
Dag dames! Aangezien dit een duidelijke foto is, dacht ik.. laat ik het eens hier proberen! Hier was ik 12+6 weken! Alvast bedankt voor het kijken x
Blondie bij mijn weten is dat te vroeg voor een potty shot, het geslacht is pas vanaf 14 weken ontwikkeld. Tot 13 weken is er een nub.