Is dit duidelijk heb twee meiden dus het is voor mij een grote verrassing een zoontje 💙 maar vind nou niet bepaald dat t tussen de benen zit of kijk ik verkeerd zie t eerder zijwaarts haha iig wie kan dit beamen dat t een jochie is.. T heeft een uitsteeksel me meiden hadden dat niet.. sorry ben gewoon blij en kan t niet geloven haha
heerlijk he van beide geslachten en dan ga je t niet geloven hahahaha maar is ook logisch want zoals ik dacht een echte meisjesmama te wezen had t bij me meiden goed dit is een andere zwangerschap en al zegt t niet veel zei ik jongen me vriend al vanaf t begin.. Maar durfde er niet op te hopen zegmaar zag het echt al voor me 3 meiden
Hoi allemaal, Ik heb vandaag een geslachtsbepalingsecho gehad, en ik ben, eigenlijk een beetje om te dubbelchecken, erg benieuwd welk geslacht jullie hier op de foto zien! (Uiteraard zal ik na een aantal reacties nog laten weten of het hetzelfde is als dat de echoscopiste zei ). Alvast bedankt voor het reageren!
Beentjes zitten iets te dicht op elkaar maar ik denk een meisje... Maar dat is alleen omdat ik geen piemeltje zie maar die kunnen er wel zitten