Hoi dames, heb afgelopen maandag een echo gehad mwt 16+3. Ze was meteen heel duidelijk: een meisje! Ik wilde voor de zekerheid toch even de foto laten zien om te horen wat anderen denken.
@babi Ben blij dat jij t zelfde zegt! Nou ik was vanmiddag home alone lag heerlijk op de bank. Toen belde mn vriendin dat ze een verassing voor me had en me kwam ophalen. Had ze een pretecho voor me geboekt omdat ze weet dat ik zo onzeker ben wegens 8 miskramen. Zoo super lief! Beeb deed het helemaal goed gelukkig, en brutaal dat ik ben gevraagd of ze wat kon zien qua geslacht hihi
Wat een super toffe vriendin! Ik wil ook maar elk bureau zegt kan pas va 14 weken. Nu zegt de mijne va 13 weken kan ook, bij m'n oudere met 13+5 en bij jongste met 14+1 bij haar. En allemaal goed. Maar moet dus wachten tot 26 september en ben nogal eh, ongeduldig..... Dat waren trouwens overduidelijk hamburgers . Dit is echt een overduidelijk mannetje .
Ja zeker, zo lief Hoe ze met me meeleeft! 😍 Dit was ook officieel geen geslachtsbepaling hoor gewoon een pretecho, maar dacht vraag het gewoon of ze wat kan zien haha.. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Wij hebben officieel de geslachtsbepaling de 29e dus ben benieuwd of het dan nog steeds een jongetje is 😊
Den t zelf ook niet hoor, maar je weet nooit haha En wel apart dat ook deze keer weer mn voorgevoel klopte!
@mamavantwee ik kan het niet zo goed zien @jeszjuh dankjewel! Ik zie net dat we even ver zijn 17+1, grappig, ben je ook op 26-02 uitgerekend? Ben benieuwd of er nog meer meningen zijn!
hahaha en u was ik toch heeeel benieuwd wat juist jij zou zeggen op masrya haar foto omdat ook dat echt overduidelijk een mannetje is en echt overeen komt met jou echofoto hahaha lees ik dit, nou hoop dat je snel duidelijkheid heb meid @masrya echt een knul @mamavan2 ik denk ook een meisje maar ik ben wel eerlijk dat ik het niet echt een heel duidelijke foto vind