Vanochtend verrast door mn man met een pretecho (ook voor zichzelf omdat hij niet bij de combi test kon zijn) De echoscopiste is er 100% zeker van dat het een meisje is. Wat denken jullie?
@ babii, echt? Ik kan het eigenlijk niet geloven...! Had ook niet verwacht dat ze het nu al konden zien. Wel super gaaf na twee jochies 😍
Ja, hier exact zulke echo's met m'n meiden (13+5 en 14+1) en nu met 13+2 een piemeltje hahha. Dus exact dezelfde reactie als jou!
Ja zeker leuk!! Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.... gek he? Maar ik denk dat ik pas na een volgende echo pas iets roze durf te kopen 😊
Snap het hoor, ik kon het na 4 echo's nog niet geloven haha! Ik kon me ook geen beeld voorstellen hoe zo'n meisje er dan uit moet zien hihi. Nou het is net 1 van haar broers alleen is alles wat fijner in het gezichtje. Geniet van je zwangerschap!
En ik kan hier niet geloven een jongen te krijgen whahahahaha. Maar het schijnt echt een piepie te hebben 😂😂😂
Ik kan ook nog niet geloven dat wij een jongetje verwachten, maar het was toch duidelijk te zien op de echo