Nou ik schrok me rot van de raket die vandaag tevoorschijn kwam op de 20 weken echo. Die is opgestegen ipv gekrompen. Hier dus echt een babyboy.
Heb ik dus ook. Riep altijd dat m'n miskramen jongens waren en ik enkel meisjes kon dragen..... En nu schijnt het echt een jongen te zijn.... Zal de foto zo snel even online gooien als jullie meelezen en daarna direct verwijderen, haha.
Zijn oudste is een duplicaat van hem . Ben benieuwd wat dit wordt. Gelukkig tot nu toe helemaal gezond, heel belangrijk.
Oooo dan dachten we echt met alles hetzelfde haha. Ik dacht namelijk ook echt dat mijn miskramen meisjes waren. Kan nog steeds hoor, maar ik dacht daarom dat ik alleen jongens kreeg.
Hahaha ik doe mijn best . Ben al aan het oefenen met 'zij', hahaha. ZE is aan het bewegen, ZE heeft trek in cake, ZE wil nieuwe kleding. Ja... het past wel
Erg heh!? Ik wil helemaal niet zo onzeker zijn, haha. Maar zoals Babii al beschrijft. Ik had echt echt verwacht dat een meisje gewoon niet in de kaarten zat. Overmorgen toch weer even spannend , dan gaan we de echo maken voor op de genderreveal. Ook met 3D beeld .
Poe geen idee, ik wist het met 13+2 al, toen rond 15+6 terug en nu m'n 20 weken echo. Als 3 echoscopisten het fout zien, dan kan je me oprapen.
Nou ik ben net terug en dit keer had ZE geen navelstreng tussen haar benen!! Dit is wel duidelijk dacht ik! Dus ga nu maar geloven dat t een meid is. Babbii ik heb net je echo gemist denk ik he? want ik zie m niet meer.
Nog een uurtje en dan weten we het hopelijk zeker haha. Of niet . Zal later even een kiekje proberen te posten.
Weinig foto`s zeg . Jammer dat ik die van jou gemist heb Babii, maar gezien de echo`s van jongens hier weet ik ongeveer hoe die eruit gezien moet hebben. Zit alweer echo`s te vergelijken met die van mij . Pfff. Ben toch wel heel nieuwsgierig. Ik twijfel ook nog steeds of wij het vrijdag vragen bij de 20w echo, maar denk het niet. Heb nu een foto (gemaakt van een filmpje) vergeleken met de foto van mn dochter`s echo ... Haha. Zelfde termijn, zelfde ligging (vooraanzicht en ene ligt met hoofdje rechts en ander links), zelfde drie streepjes (of misschien is het wel een piemeltje met 2 balletjes bij deze baby). Het wordt echt spannend! Vind dit zo leuk. Warboel: Spannend! Wel showen!