zouden jullie nog even naar mijn potty shot willen kijken de mevrouw van de echo zegt jongen bij 13 weken en 2 dagen. kan dit al kloppen of nog te vroeg?
@ Nicci kan het niet echt duidelijk zien, sorry! @freck bij jou weet ik ook even niet goed hoe ik moet kijken, lijkt wel een jongetje door dat 'friemeltje' maar zie het niet goed @deank nogmaals: duidelijk een jochie
Pfoe moeilijk! Ik zou zeggen een meisje maar zijn dan wel erg dikke lipjes voor 14wk. Het zouden ook de balletjes kunnen zijn..ik sla deze even over hahaha
Oei deze vind ik lastig. Ik zie volgens mij streepjes, dus een meisje. Maar het steekt wel een beetje uit, dus dan denk ik weer jongen. Aan mij heb je dus niet heel veel haha
Melanie... had je 'n prive berichtje gestuurd, maar dat lukte niet met de foto ... hopelijk vind je 'm hier ook! Voor iedereen die wat kan zien...brand maar los... (ik weet niet zeker of het een pottyshot is, is 't kindje van m'n zus)
ik heb echt Geen idee hoe ik het eventueel kan/moet zien!!!! nou hebben wij ook aangeven het niet te willen weten, dus misschien zijn me echo fotos daarom wel zo gemaakt, dat ik het niet kan niet! stiekem ben ik wel benieuwd! ook omdat int begin 98% jongen zei, en nu zeggen veel mensen (als ze mij en mn buikje zien) meisje! nu ben ik benieuwd hoe de meningen zijn verdeeld, maar wil het geslacht niet 100% zeker van de VK of Gyn horen! hihi