Grote potty shot topic

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Eden28, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ligt eraan wanneer je je echo had marievs, maar een echo mbt geslacht en zijaanzicht, kan veelal pas vanaf 20 weken.

Daarvoor kan de navelstreng zelfs nog voor verwarring zorgen, de benen het raketje verstoppen en op een hamburger laten lijken enz enz.

M'n echo heeft 1 min online gestaan en toen direct gedelete. Ging er enkel even om dat diegene hem zag.

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nou het is zeker een meid. Ook deze echoscopiste twijfelde geen seconde :D en die doet ook SEO's van beroep, dus ik denk dat ik er van uit kan gaan dat ze weet waar ze het over heeft, haha.

Ze was lekker aan het trappen, had eerst haar beentjes over elkaar, maar al snel kreeg ze goed beeld. Woepwoep... nu kan ik echt gaan shoppen :p.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @pixel jaaaaaaaaaaaaaaaa nu zeg ik ook 1000% een meisje als dit nu nog een knul wordt eet ik echt mijn schoen op :D:D:D:D:D gefeliciteerd en sorryyyy dat ik je aan het twijfelen bracht lieverd

@babbii jammer dat ik jouw foto heb gemist maar ik herken je gevoel van huh zooo groot ineens hahahaa

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    de Echo`s zijn beide van 16 weken. Die van mn dochter en die van baby 2. Je kijkt recht in het gezichtje van de baby`s en je zit het buikje van de bovenkant zeg maar.

Fijn warboel. Nu kun je lekker roze gaan shoppen.

Haha Mamaatjevan5. Het schijnt echt groot te zijn ja. Mijn vriendin zei dat toen ook toen ze een jongen verwachte. Je kon er niet omheen kijken. Je hoort zelfs vaak dat als mensen het niet willen weten ze een plassertje herkennen als de baby ineens zn benen open doet ofzo.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan kan je feitelijk nog geen betrouwbare uitspraak doen hoor merievs. Zelfs de echoscopiste die al 30 jaar seo doet jn m'n zkh, durfde het niet te doen vanuit zij aanzicht van m'n kindje.

Spannend dat je dit zolang voor jezelf kan gouden haha.

Mamavan5, ok die schoen opeten wil ik wel zien. Haha.

Pixel, ban harte! Lekker shoppen.

6. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Thnx meiden komt helemaal goed met dat shoppen :)

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    meisje 15 wk.jpg

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahahaha ik denk pixel niet hoor want die gaat nu roze shoppen whuahaha :D

@Warboel overduidelijk toch een meisje :D:D

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    image.jpg
    Hey meiden,

Hier een foto van onze Potty shot van onze "zoon" alleen ik heb er zo een raar gevoel bij dat ze ernaast zitten.
    Deze mevrouw heeft we natuurlijk meer verstand van als mij en zal t vast wel zeker weten maar kan dit niet ook navelstreng zijn?
    Misschien hebben jullie een idee?
    Ik weet dat het allemaal maar theorieën zijn maar alles wees op een meid! Zo ook de ramzi en de NUB.

Benieuwd na jullie reacties?

10. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Foto is van 13,3 weken

11. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Vind het wel een jongen hoor

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik zie juist aan de andere kant de billetjes en beentjes of ben ik nou mis? :(

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hoe bedoel je?

Het is gewoon een 'shot' van onder genomen.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik bedoel waar dat gele pijltje naar wijst?

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nee, haha. Je moet dat gele pijltje er los van zien. Dat is waar ze met een muisklik 'meisje' liet verschijnen ;).

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Normaliter bekijken ze een geslacht anders. Dus vanaf de billen naar tussen de beentjes. Dan zie je het geslacht duidelijker :). Deze foto is vanaf de andere kant bekeken en het lijkt inderdaad een raketje, maar snap dat het twijfel zaait.

Zou gewoon terugbellen en nogmaals Een echo vragen :)

17. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Ik heb morgen een echo bij de vk en ik kijk t even aan wat zei zegt. 13 weken is natuurlijk heel vroeg ik heb ook nog eentje van het zij aanzicht maar las al dat dat vanaf 13 weken al helemaal niet te beoordelen is
    Bedankt voor je reactie he geeft me een bevestiging dat mijn twijfel niet voor niks is dacht al dat het aan mij lag namelijk

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zij aanzicht is verre van betrouwbar nu, mits men de nub beoordeelt. En dan is het nog 75% :).

Ik had met 13+2 een echo en dat was dus vanaf billen tussen de benen en een heel duidelijk raketje, hahaha.

19. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Wil haar best geloven dat het een jongen is maar dan zal ze toch met duidelijkere echo's moeten komen want wat ik nu kan zien lijkt t me gewoon de navelstreng maar ja ben geen echoscopiste natuurlijk en dan denk ik ook weer: zei zal t wel weten. Maar mijn gevoel is er gewoon niet goed bij!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee het is geen navelstreng, dat ziet er heel anders uit :).

Maar als je ervoor betaald hebt, dan zou ik zeker teruggaan. Zeker bij twijfel.

Deel Deze Pagina