jeetje meid wat ontzettend heftig, en wat goed dat ze je nu gewoon goed in de gaten houden, doen waar jij je goed bij voelt meer kun je niet doen maar ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat jullie mooie dochter lekker op tijd komt en jullie heerlijk van haar kunnen genieten
Het was inderdaad een heftige periode uit mijn leven, ook al was ik nog maar net 21. Ik hoop het ook . Het heeft altijd een spannende lading voor mij. Naast alle plezier natuurlijk! Maar goed; qua lichamelijke klachten mag ik ook nu zeker niet klagen, vooral niet als ik Babii zo hoor. Pff zo pittig, en misselijk en bekkeninstabiliteit met twee kinderen. Ik denk dat ik al had liggen janken in mijn kussen in plaats van dat ik mensen gerust zou stellen op ZP . Niet anders dan respect voor, dus.
Als ik rust heb dan log ik gewoon in warboel. Dan lees ik en bericht ik gewoon terug. Kan bij de pakkeneer gaan zitten, maar zo ben ik niet. Roeien met de riemen die je hebt, haha. Wel een hele heftige zwangerschap had je zeg. Hier met 24 weken eiwitten gevonden en werd langzaam maar zeker zieker. Gelukkig kunnen uitdragen tot de 38 weken en een gezond Meisje, die nergens last van bleek te hebben. Kwam eruit met 51 cm en 3395 gram 😱 En een apgar score van 9 en na 5 min 10.
Nogmaals, ik vind het top van je . Maar 24 weken is ook vroeg zeg. En wat fijn dat je het heb uit kunnen dragen. Haha en nog een flinke tante ook als ik zo lees . Althans: mijn zoon was met 38 weken 48 cm en 2985. Een onderdeurtje (en dat is hij stiekem nog steeds )
Haha, m'n oudste was 47 cm en 3220 gram. Die is met 37+4 geboren. M'n jongste dus met 38+1 en dus 51 cm en 3395 gram. Alleen die is nu klein vind ik en m'n oudste is behoorlijk lang voor net 3 jaar, draagt al 110. Jep, was ook doodsbang toen ik het hoorde; want ze was nog heel niet levensvatbaar . Gelukkig met heel veel bedrust en de laatst 3 maanden van m'n zwangerschap bij m'n so ingewoond, kon niks meer. Hopelijk gaat het ditmaal beter. Alleen ditmaal woon ik om de hoek bij so en destijds 25 min verderop. Ze heeft vandaag ook de kindjes gebaderd, scheelde mij bukken en tillen.
Hoi dames sta er nog van te kijken dachten allemaal een jongetje (incl skull theorie )vanmorgen riep die van de echo een meisje!!! Vind het super leuk, het staat op de echo erbij maar dit kan toch niet missen toch
nee dat kan niet missen vind het echt een meisje maar nu moet ik wel zeggen dat ze het woordje meisje iets verder weg had kunnen plaatsen, maar goed zo is het mooi afgeschermd
Past wel bij haar want ze hebben ook 3 echo's gehad voor we het in beeld kregen constant handjes en knieetjes ervoor
Vanmiddag controleafspraak gehad <3. Ons meisje weegt nu 185 gram en ligt mooi op schema in haar sandwichplacenta, haha. Ik voel der trouwens wel hoor, maar alleen heel laag onderin als ze met haar hoofdje boven ligt. Zo komt ze net onder mijn placenta terecht met der voetjes. Bij het opmeten van de bovenbeentjes zag hij haar wel mooi met de benen wijd, haha en de gyn. zijn eerste reactie? "Nahhh... blauw hoef je niet te kopen nee." Ik ben verliefd <3.
Thanks Babii Gaan we zeker doen! Hier het filmpje waar we het uiteindelijk mee bekend hebben gemaakt: Was een succes .
Wauw super leuk gedaan Warboel! Heb helemaal dubbel gelegen. Wij hebben het bekend gemaakt dmv een taart: is it A he or A she. M'n dochtertje heeft hem aangesneden . En het knappe was: ze heeft 7 dagen haar mond gehouden over het feit dat ze een broertje krijgt!! Best knap, ze was toen net aan nog geen 3, maar wist het wel.
Wat een onwijs leuk taartje zo! Wij hadden een loktaart, lol. Maar die was roze EN blauw.. Ooo die hoofden. Onbetaalbaar .
Haha flauw, heel flauw hahahaha. Hier wisten m'n schoonouders het wel al, m'n broertje en zusje idem. Was dus meer voor de buitenwereld, haha.