Hier ben ik weer met een vraag namens iemand anders. Ze heeft met de 20 wk echo te horen gekregen dat het een meisje is. Nu heeft ze met 23/24 wk een echo gehad bij haar verloskundige en kreeg ze onderstaande foto's mee. Ze heeft niet meer gevraagd of het nog een meisje is. Maar nu is ze bang dat wat ze op de foto's ziet een jongen is. Of kan dit navelstreng zijn? Alvast bedankt voor jullie reactie
Bedankt allemaal voor de reacties!! Ze is een heel klein beetje geruster nu haha. Wel vreemd die eerste foto?! Wat zou dat dan kunnen zijn? En foto 2... Zou dat dan geen balzakje kunnen zijn dat klem zit ofzo?!
Ik heb echt geen idee wat het op foto 1 kan zijn. Ja op foto 2 zou theoretisch gezien het piemeltje naar boven geplakt kunnen, maar ik zie wel overduidelijke schaamlippen hoor! Kan me haast niet voorstellen dat het een balzak is.
Ze heeft gisteren een pretecho laten maken voor meer zekerheid...het is toch een jongen. Blijkbaar kunnen jongens en meisjes op een echo erg op elkaar lijken. Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
Meeen je?! Ooooh wat erg... sorry, ik was echt overtuigd van 'n meisje... heb zelf een jongen en de 2e op komst en altijd duidelijk een piemeltje in beeld gehad... nooit die duidelijke streepjes... Zo zie je maar dat een echo toch niet altijd betrouwbaar is.. Fijn dat je vriendin het nu zeker weet...
Geen sorry hoor haha. Eerlijk gezegd vond ik de schaamlippen ook duidelijk in beeld. Snap er ook niks van haha
Hier nog een foto van de dvd waar dus ineens te zien was dat het om een jongen ging. Ze is nog steeds een beetje aan het twijfelen ondanks deze foto.
Haha die is zeker duidelijk.. Hij heeft heel duidelijk die lijn in zn balletjes... Dat is vast de verwarring met de schaamlipjes geweest...
Hallo Mag ik voor de zekerheid de mijne er ook in gooien, vandaag 20 weken echo gehad maar erg slecht beeld (wss door placenta) Ze zei zelf voor 80 % meisje , hebben ook drie streepjes gezien maar door jet slechte zicht durfde zE het niet 100% zeker te zeggen. Nu zie ik op deze foto vrij weinig maar jullie misschien wel Volgende Week nog een echo omdat ze niet alles gezien had!