Lijkt mij ook een jongen draakje, Maar raket van m'n kerel was veel groter en duidelijker en zag er toch dcht Anders uit zeker rond de 15 weken. Hebben ze de flow aangezet om navelstreng uit te sluiten?
Zeker een jongetje toch? De verloskundige wilde het nog niet helemaal bevestigen... Echo gemaakt bij 13w4d. (NUB-foto staat in NUB-topic)
Dat is gedaan. Ze zag het vrijwel direct al Erna tussen beentjes van onder werd het bevestigd. Gelukkig nog 20 wkn echo... Ze was er overtuigd van.
Zou zelf ook een jongen zeggen, maar zoals je ziet in dit topic zien de raketjes er van jongetjes veelal ietwat anders uit. En dit is ook m'n ervaring. Kan in ieder geval geen hamburgertje ontdekken. Zie ook niet hoe ver je bent en was met deze echo. Kan ook een boel verklaren.
Dacht zelf dat meisjeskleding kopen erger was als jongenskleding. Maar deze kleine vent heeft al net zoveel als z'n zussen.
Ik ben echoscopiste ( geregistreerd en met licentie), en nee hoor, alle structuren , dus ook de genitalien, worden vanuit 3 vlakken beoordeeld. Aan de hand van 1 beeld ( foto), is het erg gevaarlijk om een uitspraak omtrent het geslacht te doen. Wij hebben nu een casus waarbij er 100% een jongen ( vruchtwaterpunctie) werd verwacht, maar met de SEO ( 20 weken echo), normale vrouwelijke genitalien werden gezien. A terme is een gezond meisje geboren. Maar wel XX. Dusssss, de natuur kan heel soms vreemde sprongen maken.
Ik weet er alles van, want ben ooit m'n opleiding gestart als, heb hem alleen niet afgemaakt wegens privé redenen . Daarom zeg ik, ik zou zelf zeggen een jongen, en daarom vroeg ik inderdaad of de flow was aangezet, om navelstreng uit te sluiten. Dit is klaarblijkelijk gedaan, dus dan zal de echoscopiste het wel goed hebben gezien.
Over een week kom ik hier weer melden of mijn jongen (of meid) echt een jongen is . Ik had dit laatst even gemaakt. Bovenste 2 zijn van ons kleintje en de onderste van internet.
Weer, bij jou zie je duidelijk dat het een jongen is dacht ik zo. Mamaa6, jou foto snap ik niet precies hoe ik die moet zien.