Een hele duidelijke foto... Je kijkt recht tegen de billen en het piemeltje aan Een tweede zoon *smelt*
Echoscopiste zegt jongetje, wij zien hier helemaal niks in haha! Iemand een idee of zekerheid? Gingen ervanuit dat het een jongetje is, maar na even kijken naar de foto twijfel ik
Duidelijk hoor meiden!!! Hier vandaag de 3D gehad en echt een mega duidelijke raket met balletjes eraan gezien, heb zelfs een foto in 3D meegekregen! Kan het serieus nog steeds niet geloven, maar voel me zo rijk met 2 dochtertjes en een zoontje van mij en m'n man.
Vooreerst een dikke proficiat aan alle trotse mama's in spe! Wat leuk om via deze weg mee te kunnen gissen naar het geslacht! Kan iemand soms een gokje wagen bij mijn echo aub? (16+3w)
Dank je, Sunshine15! Ik had ook dat vermoeden (pijltje op de echo), maar ik geraak niet wijs uit die streepjes! Ik vermoed dat het pijltje dus een piemeltje aanduidt?
Hallo, Echo gehad en 95% kans op jongen. Maar als ik Google denk ik ineens hmmmmm dat wel een jongen. Hoop dat jullie kunnen helpen. Staat hier, want nub topic is tor 14 weken Dank jullie wel
Ik vind de foto's niet op elkaar lijken, op de laatste foto zie ik drie streepjes tussen de benen en op jouw eigen echo zie ik duidelijk een uitsteeksel. Lijkt mij echt een jongen.
Dank je wel. Ik heb nog niet zo'n geoefend oog wat betreft het geslacht. Was ineens onzeker erover geworden. Maar dat hoeft dus niet hihi