Dank je! gyn begon aarzelend, zei dat hij iets zag, maar wou zich nog niet met volle zekerheid uitspreken... Baby wou totaal niet meewerken, potty shot dus niet helemaal mooi van de onderkant gezien
Ja, ik denk ook jongen! Ik heb met 16 weken ook geslachtsbepaling laten doen, en was duidelijk te zien dat het een meisje is (er zat bijna "niks" tussen de beentjes en heel anders dan jouw foto). Ze had bij mij ook extra vanaf de zijkant gekeken, bij jou niet?
Ja, van de zijkant dacht ze jongen te zien en daarna probeerde ze onder de benen te kijken. En toen zei ze Ja 95% jongen. Haha, zullen hormonen zijn dat ik ineens twijfel. Hier nog een foto van de baby.
Lijkt veel op mijn echo met 16 weken krijg ook een zoon. Hebben met echt shoppen wel gewacht tot 20 weken echo.
De echoscopiste zei dat ze zo goed als zeker was van een jongen. Meteen een paar jongensdingen gekocht (kon het niet laten) maar vanuit m'n omgeving komen toch veel geluiden dat het nog wel vroeg is en dat ze het ook nog mis zouden kunnen hebben
Vorige week ben ik voor een pretecho geweest en toen zei ze dat ze heel zeker was dat het een meisje was. Vandaag nieuwe echo gehad en de vroedvrouw zag eerst ook een meisje, maar dan twijfelde ze ineens bij dit beeld. En nu durft ze dus geen zekerheid te geven van geslacht Wat zien jullie op dit beeld?
Ik ben helemaal niet goed in echos aflezen dus ik weet niet wat ik hier juist moet zien. Ze zei dat ze bij dit beeld twijfelde naar een jongen!! Dus daarmee vraag ik het hier eens
Gisteren een echo gehad. Deze is niet volledig duidelijk, omdat de baby veel bewoog. Maar we hebben het wel duidelijk met bewegende beelden gezien. We krijgen een meisje. 15.5 weken Zien jullie het wel duidelijk?
Fietelijk gezien is dit geen goede echo voor een potty shot. Je moet echt tussen de benen door kijken. Alsof je een camera onder de billen plaatst. Het kan namelijk zomaar een stukje navelstreng zijn of stukje uitstekende clitoris. Heeft ze de flow aangezet en hoeveel weken ben je?
Ik ben morgen 16 weken! Ik ken er alleen heel weinig van, kleintje lag niet stil waardoor ze niet goed kon kijken... op het begin dacht ze een meisje, maar met dit beeld twijfelde ze enorm en dacht ze eerder een jongen! Maar ze zei: ga er zeker nog niet van uit dat het een jongen is!! Vorige week was die van de pretecho heel zeker van een meisje, zei ze!! Dus nu ben ik toch weer enorm in twijfel!! Het zal dus afwachten worden... Van iedereen die ik de echo heb laten zien, vindt niemand dit een duidelijke jongensecho dus ga ik precies terug net iets meer uit van een meisje! (niet dat ik dingen ga gaan kopen ofzo...) We zien wel bij de volgende echo...