Hallo dames, ik meld me hier ook even! Zojuist een geslachtsbepaling gehad met 15 weken en 5 dagen. Verloskundige vond het duidelijk een meisje en ik zie ook duidelijk twee streepjes. Maar ben toch benieuwd wat jullie vinden?
thanks Babii ! Verloskundige is alleen ook erg twijfelachtig dus ik wacht anders maar lekker rustig de 20 weken echo af haha just in case. Niet dat een jongen niet welkom is, meer i.v.m. het aanschaffen van spulletjes.
Hallo Dames. Vandaag met 15.2 weken een geslachtsbepaling echo gehad. Ze denkt een meisje maar kon het niet met zekerheid zeggen, ook gaven haar metingen 14.3 weken aan waardoor ik nu geen garantie krijg op een gratis nieuwe echo Kunnen jullie iets van deze foto maken?
Hallo allemaal, Vandaag met 17 weken een echo gehad. Ik ben heel benieuwd wat jullie denken, jongen of meisje? Ik ben namelijk heel slecht in het herkennen en kan niet zien hoe ik deze foto moet lezen! Alvast bedankt.
Dat dingetje in het rondje is het piemeltje links zie ik een been rechts beetje onduidelijk. Maar het is in ieder geval een jongen gefeliciteerd!
Als je volgende keer een echo hebt vraag dan of ze even willen uitleggen wat wat is maakt de echo ook een stuk leuker dan dat je zit te kijken en het niet begrijpt
Links been, in het midden zie je je ventje zijn raket met balletjes, rechts zie je deel been en navelstreng .