Echt duidelijk vind ik hem niet. Oké er is geen piemeltje te zien maar ook geen 3 streepjes. Hoezo er er eigenlijk op getekend? Maakt her niet duidelijker..
@ 26mei: Ze heeft erop getekend om voor ons duidelijk te maken dat er nix tussen hangt. We hebben de echofoto thuis nl gezien tijdens de gender reveal. Nadeel: tijdens de echo kon ik niet vragen naar de drie streepjes en op de dvd zie ik t ook niet. maar jah er hangt ook nix tussen pfff
Hallo Deze echo is van 14.1 weken, maar de echoacopist was niet 100% zeker (nog) Wat vinden jullie? Ik ga er maar vanuit dat de voorspelling wel goed is...☺
Ik zeg meisje hoor hier gister met 13,4 een echo gehad en daar hing duidelijk een raket tussen! Dus wij krikgen een zoontje
Wat vinden jullie van onze potty shot?! Ik vind sommige toch een stuk duidelijker dan die van mij... Deze is gemaakt met precies 16wkn.
ik zie bij jouw foto idd niet de welbekende streepjes.. maar lijkt me toch een meisje hoor gefeliciteerd!
Haha ja toch en met 15 weken is ze nog steeds een duidelijk meisje en zat geen raketje tussen de beentjes bij jou zie je dat wel zo mooi dat verschil om te zien
Met 16 weken een pret echo gehad, de vrouw zei een jongetje en mijn man kan het ook zien, maar ik zie het niet helemaal? Wat denken jullie?