Ik vind dit niet een duidelijke geslachts foto Weet ook niet wat ik wèl moet zien. Dat streepje wat de meeste denken dat een piemeltje is vind ik niet duidelijk op een piemeltje lijken en lijkt ook niet op de "juiste" plaatst te zitten. Ik zie ook geen billen op de foto
Klopt ik vind hem ook niet zo duidelijk, maar de echomevrouw zei:" ik mag geen 100% garantie geven, maar dat kan bij deze wel" en ze had nogal veel lol. Ik ben in staat om in Zwolle nog een geslachtsbepaling te laten doen binnenkort...
Lieve meiden, vandaag geslachtsbepaling gehad op 15 weken en 5 dagen. Enorm blij want ik hoorde een meisje! Maar nu lees ik dat er (zeker zo vroeg) wel eens vergissingen worden gemaakt bij het bepalen van het geslacht. Wat denken jullie als je mijn echo foto's ziet??
Lijkt me een meisje hoor Zebra! Maar snap je twijfels, ik heb t zelfde haha. Ook afgelopen vrijdag met 15+4 een geslachtsbepaling gehad.
Ik denk ook wel 'n meisje hoor... maar ja er zou inderdaad nog 'n piemeltje verstopt kunnen zitten erboven... zo moeilijk soms..