Lijkt w3l of het iets klem houd tussen de beentjes.als je meer naar rechts kijkt zie ik ook echt een meisje. Vind het zeker geen jongen
En wat denken jullie? Ze dacht een jongetje, maar zei vooraf dat ze het niet met 100% zekerheid kon zeggen op dit termijn (15+4)
Daan haha idd duidelijk een meisje! Jajo echt n jochie vind ik hoor! Smurfin ik dacht dat een pottyshot met 13 weken nog niet betrouwbaar was? Lijkt idd wel n meisje op deze foto
Sm misschien hebben jullie drie streepjes gezien van wat de navelstreng is? Op deze foto's is het idd echt overduidelijk een jongen!
Het is een meisje inderdaad, eerst zagen we duidelijk 3 streepjes en daarna zagen we een duidelijke meisjes nub. Het kan trouwens zijn dat ik iets verder zwanger ben, de termijn echo schommelde tussen 5 dagen. Gister is er helaas geen meting gedaan dus heb nog steeds niet echt duidelijk hoe ver ik nu precies ben. De echoscopiste was er in ieder geval zeker van en feliciteerde ons met een dochter.
Wat denken jullie?? 13.6 weken bij deze echo. Ben erg benieuwd naar jullie reacties! Ik denk zelf een jongetje..