Ik had ook op een jongen gegokt Flower1992. Maar op dat termijn lijkt het ook veel op elkaar neem ik aan.
Ja. Veel mensen die een jongetje dachten. En dat leek mij ook dat het nog wat vroeg was.. Misschien zit ze er wel naast. Dat word nog niet te veel meisjes spullen kopen, haha
Flower1992 mij is verteld dat tot 14 week er alleen nog een nub te zien is en dat het dan echt nog te vroeg is voor een pottyshot omdat de nubs nog zoveel op elkaar lijken.op basis van je foto had ik een jongen gegokt.
Dames, wat vinden jullie hiervan bij 13+6? Op de 1e foto zou ik zeggen zie je duidelijk 'iets' tussen de benen? Of interpreteer ik dit te kort door de bocht? Maar op de andere foto's weer niet echt iets.
HELP! We zijn vandaag voor de tweede maal naar de echoscopist geweest om een kijkje te nemen naar het geslacht - was 2de maal echt enkel voor het geslacht te kunnen zien. Hij durfde helaas (weeral) niets met zekerheid te zeggen. En ik dacht ook bepaald moment 3 streepjes te zien (meisje) maar ander moment dacht ik weer een uitsteekseltje te zien. (We zijn ondertussen al week 18). Dit is de foto die hij meegaf. Wat denken jullie?!!?!!!?
Flower ik zeg ook n meisje hoor! Bij een jongetje had je meer een raketje gezien op deze termijn al. Lotje ook meisje Loveissus onwerkelijk he na 2 jochies! Super hoor!! Brie jongetje hoor!
Jaa echt wel,heb al 3 zoontjes gehad(1stilllborn met 24w) dus dacht echt dat ik alleen maar jongens kreeg haha
Jawel, de gyn heeft een jongetje gegokt, maar hij heeft toen wel 10keer gezegd dat hij niet zeker was, alsof we zijn gok eigenlijk maar best konden vergeten. Hij zei zelf dat hij wel voor 50% zeker was. (Hij vond het grappig. Ik niet echt) Dus we gingen echt met een heel raar gevoel naar buiten. Ik zie ook de 'bobbel' in dit beeld. Maar ik zie niet echt 2 balletjes en een piemeltje. Bij ons eerste zoontje zag je alles echt al hangen met 13.5weken. Als er nog dames willen kijken en eventueel woordje uitleg geven, ik voeg de foto nogmaals toe
Denk toch dat k mn gok verander in een meisje,als het een jongen was geweest had de gyn denk k wel wat duidelijker kunnen zijn aangezien je goed tussen de benen kijkt