Wij weten al wat het wordt, maar de gyn heeft toch nog even een potty shot voor ons gemaakt, met een heeeeel crappy echo apparaat haha
Dat is volgens mij de navelstreng die over het geslacht heen ligt. Je kan goed zien dat het lijkt op een gedraaid dik stuk touw. Heeft ze de doorbloeding getest met de echo?
Gisteren voor een geslachtsbepaling geweest. De echoscopiste had wat moeite om te zien wat het geslacht is omdat de kleine niet 2 tellen stil bleef liggen waardoor er niet gemakkelijk tussen de benen gekeken kon worden. Nu denkt zij dat het een jongetje is. Alleen op het einde zei ze laat het tijdens de 20 weken echo toch nog maar een keer bekijken. Wat denken jullie? Ik begin ineens zo te twijfelen dat het niet stiekem de navelstreng is die er te zien is.
Hallo, We hebben vandaag een echo gehad, de echoscopiste zei voor 90% een meisje, maar ze durfde het nog niet met 100 procent zekerheid te zeggen.. Omdat t kindje de benen stevig bij elkaar hield haha. We mogen over 2 weken nog eens terugkomen om het geslacht te laten bevestigen. Maar deze ongeduldige mama is veeeeel te nieuwsgierig! Kijken jullie even mee?
Spannend!! Had previes hetzelfde... 80% een meisje en je zag ook echt twee streepjes. Week later mochten we terug komen. Het bleek een jongen! En dat was duidelijk te zien. Zou toch nog even afwachten.
Slecht beeld, het zou mij niet verbazen als het toch een jochie zou zijn. Ik zou nog niet op kleur gaan shoppen! 😅