Even aan de experts vragen.. wat maken jullie hiervan? Het is niet echt een duidelijke foto vind ik, tijdens de echo kreeg ze het ook heel moeilijk in beeld vanwege de ligging van uk en gekruisde benen, dit was echt het beste beeld wat ze kon krijgen. Ik ben zelf niet 100% overtuigd nog
Pfff moeilijk Luca..... Ondanks dat je geen piemeltje ziet, neig ik toch meer naar 'n jongen... Ik denk dat je tegen de balzak aan kijkt en dat 't piemeltje er boven zit.... Maar ik gok. 70% jongen....
Dit is een foto van mn echo bij 16 weken van het geslacht,een jongen duidelijk toch,alleen zegt een vriendin van mij weet je het zeker het is zo ingezoomt maar waar zijn de balletjes?zo en zo is het ook wel een beetje en vreemde foto,wat vinden jullie ervan? (die streepjes zijn uitroep tekentjes en dat andere wat je ziet is een handje)
DeesDees het is een foto van onderaf het lijkt of het in de split ligt zeg maar en dat langwerpige dingetje naar rechts toe zou een piemeltje moeten zijn maar het wel een vreemde foto hoor!
Kunnen jullie hier wat van maken? Is met 13 weken en 3 dagen. Erg vroeg natuurlijk, maar marita zei dat ze het erg duidelijk vond en ook zeker was van het geslacht.... (ik persoonlijk kan er niet zo veel van maken zeg maar....hihi)
Hoi allemaal, Gisteren hebben wij een geslachtsbepalende echo gehad! We hebben 100% bevestiging gekregen over het geslacht. Ben alleen wel benieuwd of jullie hetzelfde geslacht zien. Met het pijltje is aangegeven waar je moet kijken. Ben benieuwd!
Haha volgens de echoscopiste 100% een dametje. Ze zegt duidelijk drie streepjes te zien, maar moet zeggen dat het op de foto hier op het forum waziger eruit ziet dan in het echt
Ik zeg meisje. De drie streepjes zie ik niet heel duidelijk maar er zit ook geen uitsteeksel Beetje zoals mijn potty shot
Kan iemand maar mijn echo foto kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61889-albums11478-picture72595.html Alvast reuze bedankt meiden!