Een meisje! Ik zie niks uitsteken, dus een meisje. Al vind ik een geslachtsecho van 15/16 weken wel veel betrouwbaarder dan die van 13 weken.
Ja dat wel.. bij de vorige 2 ben ik in het ziekenhuis opgenomen geweest met zwangerschap hg en uitdroging een aantal keren. Tot nu toe nog steeds niet misselijk en ik ben nog gewoon aan het werk. Nu moet ik wel zeggen dat ik al maanden elke dag gember thee drink (vers) en ik denk dat dat ook veel uit maakt.
Grappig zeg, als je de bakerpraatjes mag geloven is het meestal juist andersom. Nou geniet! En lekker shoppen, dat lijkt me nu echt heerlijk voor zo'n kleine meid 💕
En als jullienop mijn foto spieken (vorige pagina) ook een meisje toch? (Stom dat je zo kunt twijfelen ineens, terwijl de echoscopiste helemaal niet twijfelde). Hoor graag jullie mening.
Ik zie er geen meisje en geen jongen in. Vind het een hele onduidelijke foto. Was je kleintje echt zo bewegenlijk dat er geen foto's gemaakt konden worden? 😊. Wel lief hoor. Maar als de echoscopiste het zeker wist, dan zal het toch wel goed zitten hoor.
Ik heb 2 foto's gepost, misschien zie je het op de tweede beter? Ik heb er weinig verstand van moet ik zeggen, maar de echoscopiste kreeg het er niet beter op dan dit. Ze gaf zelf aan het al wel een paar keer gezien te hebben, voordat ze het ons liet zien en de foto maakte, De baby was beweeglijk en draaide zich telkens van de 'camera' af. Dus als het stil lag lag het niet in de goede houding, nou ja ik zie in elk geval geen piemeltje en lijk iets te zien van 3 streepjes, daar ga ik maar even vanuit. Met de 20 weken echo hopelijk beter beeld.
19w2 dagen. Jongetje! Vind wel rare vorm. Alsof er een draai in zit.. mn andere jongetjes hadden veel duidelijker geslacht op deze termijn. vind de fotos ook erg verschillend! Denken jullie ook een jongetje?
Sorry even nog een keer duidelijk twee fotos van zelfde kant. Jongetje volgens 20 weken echo. Vind er veel verschil in en bij de ene lijk ik net het ' hamburgertje' te zien..en is die andere niet stiekem de navelstreng? Wat denken jullie jongetje of niet?
Er loopt wel navelstreng doorheen denk ik. Maar als je de navelstreng 'wegkijkt' denk ik ook dat her een jongetje is.
20 Weken echo zal er toch niet naast zitten? Of... alhoewel.. ik had de mijne alledrie in het zkh.. Misschien zit een gewone vlos er nog wel eens naast?