Hi! Met 14+4 onderstaande pret echo voor geslachtsbepaling gehad. Echoscopiste zei een meisje! Was ze heel stellig in, zijn jullie het daar mee eens
Ohh zo oké. Ook een vroege pret echo gedaan dus voor geslachts bepaling. Spannend he! Wij ook gedaan met 14-4 toen zeiden ze meisje. Echter een vriendin van mij hoorde bij de vroege bepaling ook een meisje maar met 20 weken was het een jongetje. Dus daarom twijfel ik ergens nog of het echt echt een meisje is
Ik heb vandaag geslachtsecho gehad, en kunnen jullie het ook zien? Zoja? Jongen of een meisje? Liefs, Lilaa
Hoever ben je nu LiLaa? Want op het eerste gezicht zie ik streepjes, maar als ik beter kijk ook een raketje.
Lieverd ik ben 14 weken nu. Bij Kaan en Atilla had ik met 13 weken geslachtsecho gehad, daar zagen we direct een piemeltje (heel duidelijk) 😄 Bij deze zagen we gewoon echt streepjes, en echopist zei 100% meisje.
Hier onze pottyshot met 15 + 2. De echoscopiste denkt een meisje maar omdat de kleine elke x de beentjes gekruist had mogen we volgende week nog een keer terugkomen .
Vrijdag een echo laten maken met 16 weken Ze zei een meisje maar als ik dan de andere foto zie ga ik ineens twijfelen