Naar mijn idee zie je op die rechter foto 2 balletjes en een piemeltje maar goed ik ben natuurlijk geen expert
Op de tweede foto lijkt het inderdaad wel op een jongetje maar dan had je die op de linker foto ook echt niet over het hoofd kunnen zien denk ik en daar is er niks van te zien.
Zie trouwens dat je in Barendrecht bent geweest. Zij is wel echt goed hoor! (is de moeder van een vriendin/kennis van mij) Ze doet dit al jaren en heeft enorm veel ervaring. Denk niet dat zij er naast zit als ze meisje zegt.
Dan zal het wel gewoon zo lijken en moet ik vertrouwen hebben. Ik begin ineens zo te twijfelen toen ik de foto zag open comp
Na mijn reactie is het opeens gedaan met het potty shot topic? 😂 Heeft een van jullie ooit zo'n potty shot als mij gehad voor 16 weken wat met de SEO een jongen bleek te zijn?
Lijkt mij duidelijk of niet 🙈 Bij de 3D echo is 1 beentje weggehaald op de apparatuur zodat je het kan zien
Lijkt op ren meisje maar beentje zitten wel dicht elkaar. Maar wil je het niet weten? Je had het toch kunnen vragen bij deze echo?
Geslachtsbepaling gehad met 16 wk en toen zelden ze jongen. Met 20 wk blijkt het toch een meisje. Duidelijk toch?
Ja hoor Juffie1984, lijkt me heel erg duidelijk! Gefeliciteerd! Ik blijf me in dit soort gevallen toch afvragen wat ze dan hebben gezien bij 16 weken. Een piemeltje kan het niet geweest zijn.