Ojee, jullie maken me helemaal zenuwachtig! Volgens echoscopist was het écht een jongetje en kon ik met gerust hart gaan shoppen. Maar ik zag het zelf dus ook niet zo duidelijk...
Ook al op een ander forum gepost, maar zo benieuwd naar meer reacties. Wat denken jullie? Echo is van 11.6 weken.
Had eerst jongen gezegd en t daarna veranderd, kun je nagaan hoe ik twijfel . Zij heeft bewegend beeld gezien, maar je gewoon n erg slechte foto meegegeven. Heb je n andere?
Inmiddels nog een echo laten maken omdat ik zelf gek werd vd twijfel (hoe erg, durf niet eens te vertrouwen op het oordeel van een professional) en daar bleek dat het écht écht écht een jongetje wordt! Nu ook zelf een aantal keer goed in beeld kunnen zien. Dus geen twijfel meer. Bedankt voor het meekijken!
wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad, de echoscopiste wist het voor 90% zeker. Wat denken jullie? Nog even de laatste 10% bij elkaar sprokkelen
Links is een meisje! Onze uk zag er met 15 weken ook zo uit en is een meid. Rechts is dan een knul, ik zie iets omhoog wijzen
En wat zeggen jullie hiervan Mn schoonzusje kreeg met 16 weken te horen het is een jongen en nu het is een meisje