Bij ons was na de vruchtwaterpunctie al vermeld dat wij een meisje kregen, maar hier dan ook het bewijs ... hier ben ik 25 weken en 6 dagen zwanger
@mirtjuh. Gefeliciteerd!! Ik ben wel blij dat je het zeker weet. Vind het op deze foto ook veel weg hebben van een balzakje van een jongen haha. Waarschijnlijk nog erg gezwollen! Leuk om een keer een potty shot van deze termijn te zien. Bedankt voor het delen!
Na lang bestuderen van mijn echofoto's vond ik er één waar je volgens mij tussen de beentjes kijkt. Ik zie twee donkere bolletjes, maar dit lijkt mij te ver uit elkaar om een balzakje te zijn. Zien jullie hier wat in???
Geetje, Volgens mij kijk je tegen de zijkant aan en zit de baby gehurkt... ik zie geen geslachtsdeel... maar kan aan mij liggen natuurlijk! MaMa Duidelijk een jongetje!!!
Hier zie je het kindje vanaf de zijkant (onderzijde) Jullie kindje zit gehurkt, rechts zie je een voetje met een gebogen grote teen. Links zie je de billen, geslacht is op deze foto niet te zien volgens mij. Boven de billen zie je de ruggengraat.
Freck en DeesDees, bedankt voor jullie reacties! Zo had ik de foto nog niet bekeken aangezien ik die donkere vlekken aan de linkerkant ook aanzag voor een voet!
Graag gedaan... 't is vast een jochie aan die grote voeten te zien ... grapje hoor... komt door vervorming van echo