Vinden de kenners dit ook een jongen? Ze was er bijna zeker van dat dit een jongen is, 2 oktober weten we het zeker.
Mag ik weten waarom je twijfelt? Waaraan denk je te kunnen zien dat het een meisje eventueel kan zijn? Ben ik benieuwd naar.
Thanks, fijn even wat bevestiging. Had echt een meisje verwacht dus even omschakelen en vandaar de onzeheid haha. Maar echt super leuk natuurlijk!
Zouden jullie is willen meedenken? Gister een geslachtsecho gehad. Leek eerst overduidelijk een jongetje op onderstaande foto. Maar toen de vk via de echo nogmaals opzoek ging naar bevestiging, was het 'balletje' wat op de echofoto te zien is plots verdwenen en niet meer vindbaar. (Leek toen op meisje). Vk geeft als vermoede dat het balletje op de foto ook een stukje navelstreng kan zijn en als je goed kijkt op de foto, je voor het 'balletje' 3 streepjes kan zien. (Goed inzoomen). Wat vinden jullie? Mij lijkt t overduidelijk een jongetje toch? Ben benieuwd...
Lijkt zo eerder een jongetje inderdaad, maar ik heb er verder geen verstand van. Misschien nieuwe echo laten maken? Onduidelijk van de vk, was ze zelf overtuigd van een meisje?
Nee. Ze wist het niet meer. Eerst dacht ze dat het een jongetje was, totdat het balletje ineens onvindbaar was. Hihi
Ik twijfel toch wel hoor. Heb toxh het idee dat het een meisje is. Ik zie de drie streepjes duidelijk. Maar mischien zit ik er helemaal naast hoor.
Nog iemand die mijn pottyshot eens wil beoordelen? Kun je met 16 weken al duidelijk jongens gelachtsdelen zien? Geen nub uitsteeksel?
Hallo, Net een echo gehad... Zien jullie het geslacht? Denk bij de ene echo een piemeltje te zien en bij de andere 3 streepjes. Ben heel benieuwd of jullie het kunnen zien. Ik ben precies 17 weken.