De echo van Liam zag er hetzelfde uit als die van jou. En de echo van nu heel anders, dus lijkt me heeeel raar als het een meisje blijkt nog haha
Haha, genoeg bevestiging voor mij, ik ga gewoon blauw shoppen Als het toch niet blijkt te kloppen over 2 weken is de ruiltermijn nog niet verstreken
Ongelooflijk hoe duidelijk het kan zijn Bij de meiden zaten we steeds maar te staren naar de streepjes en vertrouwden we de echoscopist/verloskundige maar op haar woord, maar achteraf is er duidelijk verschil tussen de jongens- en meisjesecho bij ons. Edit: Ik zag dat al mijn gegevens op de foto stonden, dus heb ze even verwijderd. (Niet dat het nou zo'n punt is als iemand me herkent, maar toch )
Hey dames, Vanochtend een echo gehad en alles zag er goed uit gelukkig. De kleine wou niet op de foto maar het geslacht wel. Het lijkt er op dat het een jongetje is. Ik moet helemaal omschakelen omdat ik echt een meisje had verwacht. Nu nog kijken of het een jongetje blijft. Onze dochter was met 16 weken ook een jongetje hahahaha. Ik ben in ieder geval super blij dat alles er goed uit zag. Wat denken jullie? Kan het niet missen dat het een jongetje is of moet ik nog even wachten met shoppen?
Wij hebben een 16 weken echo laten maken. Onze echopscopiste zei 100% een meiske! Nemen jullie een kijkje mee? Thanks allen
Ik ben niet goed in echo's lezen hoor, dat om mee te beginnen... Maar ik zie hIer niet de 3 streepjes/het hamburgertje wat je zou verwachten. Een jongetje kan ik er zo ook niet van maken . Het beeld is voor mij te ver weg. Twijfel je zelf aan het oordeel van de echoscopiste?
Secretangel Nee ik twijfel niet omdat deze echoscopiste zeer ervaren bekend staat. But you never now.