joehoe!! Dat zei de echoscopiste ook, maar het ging zo snel dat ik toch ook graag jullie mening wilde! Dan krijgen wij een echt koningskoppel!
tja dat lijkt toch verdacht veel op een jongen ja... Zo zie je maar dat de nubtheorie er toch wel eens naast zit.
Jep... Was wel raar hoor toen we met de 20 wkn echo te horen kregen een jongen, ik had stiekem op een meisje gerekend na de NUB. Daarom wilde ik het graag nog een keer horen en zien .
ja snap ik! hahah bij onze echo was er al geen sprake meer van een nub maar een echt geslacht. En toch twijfel ik nog steeds een beetje hoor...
vandaag een geslachtsecho bepaald en het was direct duidelijk te zien. Ze zat al 20 jaar in het vak en dit kon volgens haar echt niet meer missen. Volgens jullie ook duidelijk een knul? Ik vroeg nog of het de navelstreng kon zijn, maar dat was het volgens haar absoluut niet. Ben toch een beetje onzeker, dus is dit voor jullie ook 100% een jongetje?
Deze echo was met 12 weken en 6 dagen. Ik weet niet hoe ik de foto hier plaats vandaar dat ik het zo heb gedaan. X
Dit is een foto van tussen de beentjes, maar ik kan er zelf eigenlijk weinig van maken. Ik vind de foto ook best vaag. Kunnen jullie er wel wat van maken? Het is trouwens de 20-weken echo Bekijk bijlage 311063