bedankt voor het kijken Rogijuli! Jullie zeiden 4 keer een meisje bij de nub, niemand zij jongetje. 29 mei weer echo, ben nu echt zó benieuwd.. zou het dan toch een meisje zijn...
pff hou op schei uit... ik zat zo aan een meisje, mijn gevoel, alles (en nog steeds!!).. moest echt even wennen toen ik dacht een jongetje te zien.. Al bedacht wat we met ons kant en klare roze kamertje van Quincy* zouden doen, naam waren we al aan het bedenken (draaaaaaaaaama, ik vind jongensnamen echt verschrikkelijk moeilijk), is het dus geen piemeltje waarvan ik denk dat het het was.... wat een grap..
rogijuli of iemand, nog een idee wat die 3 witte streepjes zijn die zeg maar links in een driehoekje staan?
heb er geen verstand van maar wil wel effe zeggen wat een mooie echo(s) kan me voorstellen dat je.gevoel je in de steek laat met die echos het maakt je wel steeds nieuwsgieriger hihi
dank je! ja het maakt me zeker nieuwsgierig dit is ook nieuw voor me haha, met Jayden wisten we het geslacht niet, bij Quincy was bij 20 weken duidelijk dat het een meisje was, en nu moeten we dus écht nog even geduld hebben met wachten :S
ken het! je geduld word wel goed op de proef gesteld zoals men zegt je geduld word met iets moois beloond
top, dank je! Quincy had er 2... heb al meer gehoord dat het er 3 zijn deze keer zal jullie nu niet meer lastig vallen met mijn echo's, tot over 4 weken
Volgens mij is deze wel duidelijk! Met de 20 weken echo was de echoscopiste ervan overtuigd dat dit een meisje is
Leona, Gefeliciteerd met jullie meid.Jouw echo heeft enigzins iets van de mijne op pagina 52. Zou je ns willen kijken?Ben benieuwd of jij hier ook n meid inziet.
Ik vroeg mij af of je met 12 weken en 1 dag al het geslacht kan zien ik denk namelijk een piemeltje te zien wat denken jullie?
Dat is de nub (google er maar op) en is bij meisjes en jongens aaneezig tussen de 10-14 weken. Een kijk op het geslacht kan met de nub alleen met een zij aanzicht echo (zie het grote nub topic even hieronder)
SuusD, bij mij zag je met 12 weken al een heel kind zitten en bij jou zie ik een stipje? heb er verder ook niet veel verstand van hoor
hahaha bij die foto zie je ook alleen de beentjes en dus de nub ertussen. Dit is mijn beeb helemaal helemaal compleet